Otäkt! OT.
pst…..
"Nicki" är det Nickie???
haha nemen finns d bildbevis på att du vart närgången en Schäfer =D så gulligt…

Åhhhhhhhhhh så liten och söt hon var *saknar*

Vilken lägenhet är fotot taget i?
Frejgatan.
Ser du inte vad ung o fin jag är då?????????
ung o fin?? tänkte precis fråga vilket sekel d där kortet va taget
hahahaha
Dumma dumma Malin!!!!!! 

Är man ung när man är 44 *funderar högt*

Här kommer bilden igen. Den på den unga fräschingen…. 

Nickie
Se själv!
Vi tantisar blir INTE äldre än 25!!
Avundsjuk?? *hihi*

*asg* Kissar snart på mig som jag skrattar

hihihiii
Tänk på att denna "25åring" har haft bekymmer i ca 18/20…….
med vad?
Dig….*ASG!*
#11.
Julklapparna är i farosonen.
Hm….glömmer inte du att jag har ett hundratal kort i förvaring? kommer snart, ska iväg o leta kort!

kerstinjoh: Jaaa, otäckt söt är den. :-P
#14 Visst är jag bra på att spela teater? Se ut som om jag tycker om shaffervalp.

Gör du inte?? Hur kan du inte tycka om dessa ljuvliga underbara bedårande söta kloka intelligenta, hundar?!?:-P
haha jag som e så snäll =)
nee Kerstin du e vacker som en ros, (måste va namnet Kerstin som gör d =))

Tjenare snygging du måste vara min syster självklart, också håller du ju i en schäfer så helt självklart är du min SYSTER ;)
´snart har du lurat i alla att du inte gillar schaffer fast du egentligen gör det 

Pst! Kerstin älskar schäfer. Hon lånar ofta Arras bara för att kela och få gå på stan och visa upp en riktig hund 

Ja mig har hon då inte lurat, för vem kan väl motstå en schäffer ;)

Ingen vettig människa 

Näpp precis….eller vänta nu kanske, jo sånna som inte är vettiga 

Hihi. De också 

*viskar* Nästa gång din mamma kommer ge henne en riktig hypnos eller bussa snyggingen på henne och låt honom ge henne all kärlek som bara en schäfer kan 

*viskar* Nästa gång din mamma kommer ge henne en riktig hypnos eller bussa snyggingen på henne och låt honom ge henne all kärlek som bara en schäfer kan 
Gå på stan med en shaffer?? Jösses, då skulle jag genast få Sture efter mig. Hu!!!
Fast gillar man Sture så kan det väl gå an, men näe!
vem fane Sture?? =)
Sture är en äcklig dregglande shaffer-fantast som bor här. När han ska prata ställer han sig 2cm från ens ansikte och är bara för mycket.
De enda hundar han har hört talas om är shaffrar. Antagligen har han ett gravt synfel och kan inte se andra hundar. 

Bra beskrivning. Du glämde bara fingret i näsan ;)

Glämde=glömde :)
Hihi, ja just det! Han har alltid ett finger och petar i o runt näsan när man pratar med honom.
Man kan säga att han är urbilden av en typisk shaffer-ägare!
ush han låter inge rolig..

Bläääää vilken snusk-gubbe….han har hamnat i närmsta dike, du kan ju alltid locka med honom med en lite shaffer… sno glasögonen av honom och locka honom till närmsta dike och släng i honom ;)
Men Lantisen vilken gosebit, dreggel, dreggel =)

Ja, lottapottan visst var hon söt. Gud va jag längtar efter henne.

KEEERSTIIIIN HON ÄLSKAR SCHÄÄÄÄÄÄFRAR INNERST INNE I SITT HJÄÄÄÄÄÄRTA..*skrålar för fulla muggar*

Och jag hänger på för jag älskar att retas….KERSTIN ÄLSKAR SHAFFRAR!!!!!! *skrålar så jag pinkar på mig*
Fnys! Besvärliga saker. De ska puffas o knuffas. Lägga huvudet på sned och försöka se trevliga ut. Puffas o knuffas igen. Tigga godis o lägga huvudet på sned igen. Besvärliga typer!

ÅÅHÅÅÅÅHÅ KEEERSTIN, KOM HIT OCH MYYYYYS MED EN RIKTIG HUND.. ÅÅHÅÅÅHÅ KEERSTIN MED EN RIIIKTIIIIIG HUND. SEEEN KAN VIIII JAAAAGAAAA, BÅDE BOLL OCH PIIIIIIINEEEE. ÅÅÅÅÅH KEEEERSTIN VAD DU ÄLSKAR SCHÄÄÄÄÄFER *skriker så alla på HiF hör*
# 39. Skrik du bara, för jag har tagit ur hörapparaten!

Puff, puff på dig Kerstin vem kan motstå det, och vem kan motstå när dom lägger huvudet på sned och tittar bedjande på en *stön* Vad håller jag på med..frestar mig själv eller????

Försök inte Tjärstiiihn, jag vet minsann att du har ett fungerande öra. Säger som jag sagt till Lotta Potta.. Har ett inbrottsäkert skåp med en hel mapp om dig och Lotta och era små fasoner.
L8P8, om du vill kan jag lägga in bilder på schäfer så du får kortis i tagentbordet.
Det där med huvudet på sned. Nja, jag tror det är ett avelsfel. Huvudet sitter inte riktigt fast på shaffrarna för så gör både Nickis Arras och Crim som hon hade. Typiskt avelsfel.

Avelsfel, sug min lilltå Tjärstiiihn.. Det är bara så att alla schäfrar vet om att du älskar dom så just därför visar dom att dom vet genom att lägga huvudet på sned.

Dubbelinlägg

Menar ni så här? :)

Avelsfel! Nu säger jag som Wikstr_m ."sug min lilltå" *ASG* Det absolut tokigaste jag hört i och för sig men kunde inte låta bli 
Lantisen bilden syns inte :)

Jag ser då bilden i #46
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Åhhhhhh mums jag dregglar just ner hela laptopen det är därför det ser så kkoonnstyiigtt uuttt nnäär jjagg skiivver….viiill hahahaaaa 
Aha, jag trodde det berodde på att huvudet inte satt fast riktigt!
lite för korta senor på höger sida. Avelsfel??

Visst var hon fin??? ;)

Nej då Kerstin dom är gjord för att kunna lägga huvudet på sne för att se söt ut, väldigt bra ras förstår du ;)
Jaaa Lantisen nå så hemskt 

Tjärstiiihn, nej det är inte avelsfel. Det är för att dom är så stormförtjusta i dig och dom gör nämligen allt för att du ska visa hur mycket du älskar dom.. ;)
*fnys*

Eftersom dom nu visar så mycket hur förälskade dom är dig, då måste du ju ge lite tillbaks 
Nä, jag är allergisk

NU LJUGER DU MINSANN !!!!! Lotta har faktiskt sagt till mig att näsor växer om man ljuger, och det är precis vad din gjorde alldeles nyss.

Knakelibrak jag hörde det också Kerstin…avslöjad!!!!!

GOD NATT. nu ska jag ut med tjockisen sista svängen innan jag stöper i säng. natti natti tantisar!

jävla, dubbel inlägg.
natti, natti Emma, sov så gott!

Haha allergisk!! Hitta på något bättre vet jag.

Natti natt Emma vi hörs nog här ute i morrn ;)
Fnys, vaddå?? Om du visste vad det kliar, näsan rinner och atttschoooo

Haha det är nog mot något annat.
nä du eftersom jag är sjukvårdsutbildad så känner jag väl igen en shafferallergi!

Haha tror jag säkert. Det är nog mot din egna hund. *fniss* Du får ge bort han. Och köpa dig en shaffervalp.
Men gejsa då, jag kan väl inte bli shafferallergisk mot Alfons. Det begriper du väl!

*ASG* Tönbulls allergi undrar hur det ser ut????

Haha man vet aldrig. Han kanske bara är utklädd ju. *fniss*

Hahahaha en förklädd shaffer *skrattar så jag skriker*
Alfons hälsar och säger att han är förolämpad och tänker stämma er.

Haha jag vet ju inte.
Kan ju faktist vara så ju.

*skrattar så jag pinkar på mig*

Nu igen lotta pottan. *fniss* Du måste ha blöjor varje dag snart.
L8P8

Pampers up and goooooo!!!! *ASG*

Va är det där för språk!?!? * kollar noga på texten, med dom konstiga bokstäverna som tantisarna har skrivd*

Här kommer sanningen! Ni måste stötta Kestin nu om hon ska våga "komma ut". Hon älskar ju egentligen schäfrar, men vågar inte riktigt tala om detta för oss. Det är ialla fall åt rätt håll nu när hon vågat visa upp bilden för oss. Så hon börjar må bättre och är på god väg att bli återställd. Vi hoppas att att hon kommer bli 100% kry innan årsskiftet.
Kram på Dig Kerstin, Du fixar detta!!

Haha, snygg bild :D
här koms det minnsann inte ut någonstans. Det är ju ett heltidsjobb om jag ska tycka om *fnys* shaffrar. För det verkar inte finnas en vettig människa som VET vad en shaffer är.
Är de inte siamesiska, så är det inte shaffrar för att de har för mycket päls. Då blir en renrasg blandras!!! Råkar en shaffer bli vit så är han ingen shaffer längre utan en Herdehund. Å råkar herdehunden, som inte är shaffer, få ett svart syskon så är en något helt annat.
Herre gud, vem vill vara shafferägare? Ni är ju bara en samling veliga människor som aldrig kan bestämma er!
Tacka vet jag garderoben!

Ja du kerstin. I garderoben kan väl inte en töntbull bo. Kom ut nu, töntbull hrm förlåt Alfons behöver också lufta pälsen lite. 

haha jag dör av skratt