Gul avföring av Tello
Någon här som varit med om att ens hund fått gul avföring av Tello (röd säck)
I sådana fall. Vad är det i fodret som skapar den gula avföringen. Hon har nyligen bytt till Tello.
Har aldrig hört talas om tello
#0: Den här artikeln tar upp ett par olika faktorer som kan ge gul avföring.
https://myanimals.com/sv/halsa/halsa-och-valbefinnande/varfor-har-din-hund-gul-avforing-mojliga-orsaker/
Jag tror mer det beror på hur hundens mage och tarm mår, inte att det är en eller flera ingredienser i fodret som gett den gulaktiga färgen.
// Harley
Om jag förstått det rätt så har ni bytt foder 4-5 gånger till hunden? Hur snabbt fasar ni över till ett nytt foder?
// Harley
Jag hoppas ni fasar av försiktigt, då snabbt foderbyten till och med kan riskera att bli värre.
Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell
Men om det är mycket proteiner eller väldigt mycket spanmåls finns en riskerar att avföringen blir gul.
Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell