Hundar iFokus

Hundar

Läst 269 ggr
[MrWild]
0

Gul avföring av Tello

Någon här som varit med om att ens hund fått gul avföring av Tello (röd säck)

I sådana fall. Vad är det i fodret som skapar den gula avföringen. Hon har nyligen bytt till Tello.

Karmatarerskanise
0

Har aldrig hört talas om tello

Herveaux
0

#0: Den här artikeln tar upp ett par olika faktorer som kan ge gul avföring.
https://myanimals.com/sv/halsa/halsa-och-valbefinnande/varfor-har-din-hund-gul-avforing-mojliga-orsaker/

Jag tror mer det beror på hur hundens mage och tarm mår, inte att det är en eller flera ingredienser i fodret som gett den gulaktiga färgen.

// Harley

Har din hund gul avföring? Läs vidare i vår artikel för att lära dig mer om vad detta kan betyda, och om du behöver ta din hund till veterinären.
Herveaux
4

Om jag förstått det rätt så har ni bytt foder 4-5 gånger till hunden? Hur snabbt fasar ni över till ett nytt foder?

// Harley

Magrat
3

Jag hoppas ni fasar av försiktigt, då snabbt foderbyten till och med kan riskera att bli värre.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Magrat
2

Men om det är mycket proteiner eller väldigt mycket spanmåls finns en riskerar att avföringen blir gul.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Denna kommentar har tagits bort.