är detta en pålitlig sida? (adoption)
https://hundarsokerhem.se/hundar-som-soker-hem/ är detta en bra sida? pålitlig och inget ljugande om hundarna?
Jag skulle inte stödja en sida som erbjuder utländska hundar. Du har ju fått bra förslag från mig i din andra tråd.

Just dessa finns det mycket att läsa om på Facebook. Finns även en egen grupp medfolk som inte haft bra erfarenheter. Sen finns det säkert folk med bra erfarenheter också. Men leta efter en förening där det är övervägande positiva berättelser. Någon som har varit igång länge, haft bra resultat hela vägen. Föreningar som ställer upp på dom som köpt hund där och inte försvinner efter dom har lämnat hunden.
Tyvärr är det ju så att det finns folk som vill tjäna pengar på vad som helst, även lidande. Och sen finns det dom som försöker hjälpa samtidigt som dom måste bevisa att dom inte är ohederligt. Blir dubbelt jobb för dom.
Just dessa har det varit väldigt mycket prat om det senaste. Läs på om dom och bilda dig din egen uppfattning. Fast personligen hade jag sökt vidare tills jag hittat nån med övervägande bra rekommendationer. Försök hitta folk som köpt hund längre tillbaka som fortfarande kan kontakta föreningen vid problem. Facebook är en guldgruva när det gäller att hitta information, både bra och dålig.

pengakåta människor som massimporterar hundar med allvarliga hälsoproblem och hotar folk att hålla tyst om det, nej verkligen inte en seriös förening
You can't spell Bitchy without Itchy
Nej efter att ha gått med i en grupp på Facebook var folk som adopterat från dom berättar om sina upplevelser skulle jag avråda från dom.
De har väl dessutom flera anmälningar på sig.
Skulle inte rekomendera en sida som erbjuder hundar utanför Scandinavien. Det är mycket fusk i eventuella papper (om det ens finns papper), både ålder,vaccinationer, friskintyg etc.