Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 469 ggr
Xiox
0

Go morgon ;D

Go morgon! :) nån som är vaken? =)

lena1
0

jepp det var länge sedan :-)

Xiox
0

haha :P när vaknade du? =)

lill-jarven
0

jag är vaken, har varit uppe sen 10.. men har snorissöndagssjukan så jag funderar på att sova lite till snart haha

Xiox
0

Haha ;D gör det du! :P engång gick jag typ upp 9, men var fortfarande så trött, så jag gick och la mig igen halv 11 och vaknade inte innan halv 3 :P 4 timmars sömn, inte värst :P

lena1
0

jag var uppe redan fem i morse…

Xiox
0

Ojdå! :O va gjorde du uppe så tidigt?

lena1
0

kunde inte sova vred och vände bara så det var ingen mening att ligga kvar…men alla andra snusade på så gott så,jag satte mig och läste i stället ;-)

Xiox
0

:) Bra idè ;D

lena1
0

ja visst var det…läser om isfolket så jag får försvinna från verkligheten lite ;-)

[Vargnatt-]
0

Oh Lena så du gillar också Isfolket :D

Xiox
0

Har aldrig hört talas om den boken! :) :P men den kanske är spännande.!

[Vargnatt-]
0

Det är en bokserie på 47 böcker :)

Xiox
0

!!!!!!!!!!!!!!!!! :O Skämtar du!??!!?!? :O orkar knappast läsa 2 böcker (av en serie)

[Vargnatt-]
0

Haha nepp, det är 47 böcker :) Jag har läst hela serien iaf 3 gånger :)

lena1
0

10,yes jag har nog läst den 4ggr genom åren,och även häxmästaren osv osv dom är suveränt bra.

13,det sade min son också så jag bad honom bara kika i första boken…efter det släppte han dom inte förrän han var klar med de 47st böckerna som var,och då var han 13 år så det är värt ett försök,dom är lättlästa ;-)

Xiox
0

Ojdå! , hur tjocka är böckerna då? :P du kan typ säga i sider :)

[Vargnatt-]
0

#15 Häxmästaren har jag också läst, min katt är ju döpt efter den boken ;) Men Ljusets Rike håller mamma på att få hem nu så den har jag inte hunnit läsa än.

Hmm, ska kika..*springer iväg*
Så, de ligger runt 250-300 sidor :)

Xiox
0

!! :O på varje bok!?!?! :P aldrig att jag skulle orka läsa den! :P har nån hört talas om boken " I Häxornas tid"?

lena1
0

17 den har jag också läst hela av ;-),kul att du har döpt katten efter namnet,det finns många fina namn i de böckerna ;-)

[Vargnatt-]
0

Japp på varje bok :P Mitt nästa projekt är att få sambon att läsa dom ^^

Hm, är det den boken skriven av Jan någonting? Han som alltid är med överallt :P Kan inte stava hans efternamn

Xiox
0

hiihi :P..nej, typ av May(eller Maj) Bylock, tror jag det skrivd :)

lena1
0

ja den har jag sett men inte läst…men en annan bok som också är sådär superbra är "raja" också en pocket serie…kommer inte ihåg just nu vem som har skrivit den,kan kolla det sedan :-)

Xiox
0

Okej, hur många sidor Lena? =)

[Vargnatt-]
0

Raja har jag också läst :)

lill-jarven
0

Åh tänk om man hade haft tid att läsa nåt annat än kurslitteratur för en gångs skull!

lena1
0

23,samma som isfolket…men lika lättlästa

Karmatarerskanise
0

Ingen som läser böckerna om Ayla? T.ex hästarnas dal, grottbjörnens folk osv :) Jag läser den serien nu :)

[Vargnatt-]
0

#27 Jag började läsa den för många år sedan men läste aldrig klart den tror jag

lena1
0

hera,jag försökte läsa grottbjörnen en gång men kom aldrig riktigt in i den…vet inte varför men jag vet att många tycker den är jättebra…

Xiox
0

Har aldrig hört tals om den boken! :) ska kolla o jag hittar den på bibblan (bibloteket) :)

Karmatarerskanise
0

Det är andra gången jag läser serien om ayla och jag bara älskar den :)

Xiox
0

=)

lena1
0

hera vem har skrivit ayla och vad handlar den om? är det också en serie?…kanske vore värt att kolla upp ju…

Tin-Tin
0

Jag älskar också serien om Ayla och kan knappt vänta tills den sjätte och sista kommer ut… Det är Jean M Auel som har skrivit serien..
Även Virginia Andrews böcker är bra, serien om barnen på vinden tex, någon som läst dem?

[Vargnatt-]
0

Jag har läst några av Virginia Andrews, älskar de jag läst

kerstinjoh
0

På 80-talet skulle "alla" läsa Grottbjörnens folk osv. Otaliga kompisar tvångslånade mig böckerna.

Jag försökte o förskte läsa böckerna som alla tyckte var så bra. Men nej, jag gillar dem inte. Försökte på senare år läsa dem, för man ändrar ju smak med tiden. Inte då, jag!

Tin-Tin
0

#35 ja, visst är hon bra! Jag har fått tag i ett helt gäng böcker av henne som jag inte tidigare läst så nu har jag i alla fall över 40-50 böcker av henne tror jag.. Glad Så denna vintern kommer jag gosa till det rejält med en god bok!

[Vargnatt-]
0

#37 Oj 40-50 böcker det var inte illa! Dit har jag en bit kvar :)

Xiox
0

Hahhaha :D =D

Karmatarerskanise
0

Lena1 Jean M Auel  :)

Det handlar om en flicka som blir utslängd från sitt folk och gör en vandring. Detta utspelar sig på stenåldern. Hon är med om en massa saker. Vill inte berätta mer för då avslöjar jag nog för mkt ;) Väldigt läsvärd!

lena1
0

ok hera vem har skrivit den?låter intressant…