Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 392 ggr
Karmatarerskanise
0

Julklapp till hunden

Ger ni julklappar till era hundar?

flocken
1

Självklart.
Har beställt en ny säng för 800kr….Var nedsatt från 1600..
Sen blir det lite ben o annat gott

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Karmatarerskanise
0

#1: vad är det för säng? 😊

flocken
1

#2: denna.[https://www.calmbed.se/products/calm-bed?gclid=Cj0KCQiA5bz-BRD-ARIsABjT4ngDX3BqjyheXnl7T9Neyj07HDA3MBndY_dT0h7biT7gMJknARbHHcUaAiywEALw_wcB]

Har tittat på den länge. Inte för att sigge behöver bli lugnare. Ser bara då go ut

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

1 av 4 hundar upplever ångest och stress dagligen Om det inte behandlas kan uppbyggd stress och ångest leda till att ditt husdjur tappar aptiten, utvecklar destruktiva beteenden och får en kortare livslängd. Vad är lösningen?I dom flesta fallen kan stress och ångest enkelt lösas med en bättre sömn. Det är där CalmBed k
Karmatarerskanise
0

#3: ja dom ser man överallt nu. Är säkert jättesköna :)
Vilken färg?

Jag klickade nästan hem en till Odd, i regnbågsfärger 😁 men valde en annan till slut.

flocken
0

#4: sigge är ju en sån där mys som vill ligga nerbäddad. Kanske han skippar mitt knä någongång nu 😄han väger ändå 30 kg.
Tror jag tog mörkgrå. Minnet..
Han behöver något nytt i sovrummet. Nu har han. Först en biabädd, sen skumgummi dyna, hans lilla valp dyna, min gamla morgonrock och ett gammalt överkast.. Ett ihop plock 🙈

…………………………………..

Karmatarerskanise
0

#5: haha vilket urval han har och ändå är mattes knä bäst 🤗
Här erbjuds valpsängen han fick när han flyttade hit och en nästan likadan fast större.
På nätterna är det halvt på mig han ligger eller så tätt intill det bara går. I övrigt soffan, på mig i soffan blandat med de två sängarna som står på vars en sida om soffan.

Han väger bara 11, så det är lite mer bekvämt att ha honom på sig längre stunder 🤣

flocken
0

#6: sen soffan o två andra biabäddar. 🙈 Å vår säng. Bortskämd slyngel

…………………………………..

Karmatarerskanise
0

#7: ja det kan man nog säga ;)
Jaja. Kan man och vill så ska man tycker jag!

Fridaaaa
1

Nej inte mer än något ben
Hon har allt hon behöver :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

aumandan
1

Jag har funderat på att köpa en ny kong då jag köpte fel från början! Har en svart hemma och det ska visst vara för riktiga chewers, men han skulle nog tycka bättre om en rosa/blå som är för valpar! Han är inte så stark i käkarna 😅 kongen har inte varit någon superhit mer än att slicka i.

Itchy
1

mina hundar är oftast de enda jag köper julklappar till, i år blir det Leelas första jul, så det blir 4 nya kong leksaker vardera, en RAUH tuggis, och torkade nötsenor

You can't spell Bitchy without Itchy