Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 896 ggr
SaraC
0

God Morgon!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Midvinternattens köld är hård… Och endast en liten Medarbetare och en tossig hund är vaken!

Kölden var väl inte så hård, bara några minus. Mer snö har det kommit också, tar det aldrig slut? Har nyss varit ute med min kärlekskrankne hund, han håller koll så jag inte sover för bra om nätterna nu för tiden. Känns som att jag har en valp :S

Nu tänkte jag tända ljus och krypa ner i badet en stund innan mitt seminairum börjar! Och Eros får banne mig ligga bredvid och vara en tyst och snäll hund! (Hm, började bra. Precis när jag skrev tyst skrämde han halvt slag på mig genom att skälla på tidningsbudet)

Upp och hoppa nu alla sjusovare! Ha en trevlig dag!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Xiox
0

God morgon Eros :D är ju vaken :) måste till skolan sen! :)

V-lang
0

Usch vad jag skäms att jag inte var här och önskade dig en godmorgon bruden….men du får en stor härlig gokväll istället =)

lena1
0

jag har inte ens sett tråden hahaha…men en riktigt godkväll får du av mig med…snodden stinker pepparkaka nu,han var ju tvungen att ligga under bordet, där vi satt och bakade så han hade en vit rand av mjöl på hela ryggen när vi var klara :-))))

V-lang
0

*fjäskar* Bakar du några åt mig också, helst 1 kg så jag blir riktigt snäll Oskyldig 

Jag tycker Snodden var smart jag…nu kan du ju använda honom som dofthund, om du har någon du känner som inte är förtjust i julen så gå dit med sötis Snodden som doftar pepparkaka…personen kan deffenetivt inte stå imot Snodden och TJIHOOOO börjar då gilla JULEN, jaaaaag är sååååå smart Oskyldig

gejsa
0

Fuskigt med snö nu. Här är bara lervälling. Vi tar in hästarna tidigare t o m så dom slipper stå i leran hela dagen.

lena1
0

haha ja lottis kom du ska du få peppisar det blev massor ju :-)),snodden är så söt ändå så han blir väl överfallen om han dessutom stinker pepparkaka kan jag tro :-))),föressten har han redan mördat tomten hahaha

SaraC
0

Då blir det en God eftermiddag till er nu då ;)

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar