Hundar iFokus

Hundar

Etikettänglahundar
Läst 1142 ggr
Själshjärta
6

Min vän dog idag

Vi blev tvungna att avliva vår hund idag. Han blev tolv år och mådde verkligen inte bra nu på slutet. 

Jag känner mig bara så hemsk då vi tog hans liv med en spruta, men ändå vet jag att det var det bästa för honom, eller jag tror att jag vet det… Jag vet inte. Han var en av mina allra bästa vänner och jag kan inte förstå att jag måste leva utan honom nu. 

Vila i frid, älskade vän. 🌺❤️

Welcome to the Black Parade

Karmatarerskanise
3

Det är det tuffa med att äga djur.

Beklagar verkligen sorgen.

taxarärbäst
2

Vila i frid vovven❤️ Du var stark som kunde det jag skulle ha dött av brustet hjärta direkt

Tarotstollan
1

Så ledsamt!🤗

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Linnéa Flowerdrake
1

Stackare🥺❤️ Min hund och jag har också samma band, men han e 9 och han har häller inte mycket kvar.

Själshjärta
1

Tack alla som tog sig tid att läsa och svara. ❤️

#4 Hoppas att du får vara med honom så mycket som möjligt. 🌺

Lord Vulcan
2

Det är det svåra med att vara hundägare. Du är en riktig djurägare, som tog beslutet när det va dax. All heder och styrka till dej💕

MonicaLagerquist
1

🌺

Stolt ägare till tre La permer

Vixxen
1

Känner med dig! 🌈 ✨🌺

Nemo :)
2

Tänk såhär, det var för din hunds egens bästa. Annars hade han antagligen lidit mycket.

HappyDays
1

Hoppas du mår bättre snart ❤️

Själshjärta
0

Tack alla. ❤️

Jack Russel
0

#0: Beklagar sorgen.
Jag förstår precis hur du känner dig.
Den tomheten och saknaden efter sin älskade är enorm. Detta är tyvärr baksidan av att ha hund när denna dagen kommer. Den villkorslösa kärlek dom ger en under den tiden dom lever kan man inte hitta någon annanstans. Det är snart 2 månader sedan våran hund fick somna in och det kommer fortfarande över en. Saknaden och tomheten är enorm.

Draken
0

Beklagar sorgen

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis

MonicaLagerquist
0

Hoppas att sorgen har lagt sig lite nu när det snart har gått ett år.Själv gråter jag fortfarade sen vi tog bort vår hund för drygt 1 ½ år sen.

Stolt ägare till tre La permer