Välkomna in till tatueringar.ifokus
Hallå där ute!
Jag skriver en ny tråd så alla ser ordentligt.
Ni alla är varmt välkomna in till oss på tatueringar.ifokus..
Kom in och diskutera eller bara titta, de är upp till er.
Sidan är inte lanserad ännu, men de kan bli lika kul för det.
Mvh LisetteS, Sajtvärd på www.tatueringar.ifokus.se
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Du har fått till en riktigt bra sajt =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Tack:)

Kul med en sida om tatueringar!
Det värsta är ju att man blir ännu mer sugen på å tatuera sig igen…vet inte om jag vågar titta in på den igen för då kanske jag tar mina sista slantar och lägger dom på en tatuering ;-)
haha.. de är väl bara kul;) Man blir faktist beroende när man skaffat en. Då vill man bara ha fler!:)
Men du är välkommen in igen;P
Hur mycket kostar en tatuering ungefär ? Är det inte ganska dyrt ?

Beror på tatuerare, motiv, storlek, placering, färger mm
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Nu vet jag ! Var in på saiten och kollade.
Nu är jag också medem.
Men aldrig i livet att jag kommer att tatuera mig eller sticka hål på konstiga ställen. Inte heller kommer jag att försöka få in mors dags-tallrikar i öronen.
Fast då kanske jag inte får vara medlem??
Klart du får vara medlem än då :) Alla är ju välkommna :)
Stödmedlem?
Men det är rätt skoj att läsa. Det verkar vara en hel vetenskap och en slags livsstil också. Visst finns det mycket snygga saker.
Om jag någonsin, någonsin skulle våga mig på det, så skulle det vara något grymt udda!
haha! du kan vara den där lilla tanten som sitter med fingret och "ajjabajjar" om de blir för mycket skitsnack;P
Joo, de är ju en sort livsstil för vissa, andra tycker bara att en liten tatuering är ett konststycke på armen. Sidan är för ALLA:)
Kan också tillägga för dem som inte vart inne ännu, sidan handlar också om piercings och alltså sånt som hör till bodymodification.
Bodymodification?? Jösses! 
Hihi, jag får nog hålla mej till "ajabajafingret" på TiF!
jaa du vet, sånt där som är på bodyn;P neeh men modification=ändringar.. alltså tatueringar, piercings, scarification osv osv i oändlighet:)
hum, på trädgård.ifokus??:P
Blä Lis, jag är faktiskt med där. Men jag är inte bra på det heller. Jag gräver av hjärtats lust på torpet, planterar och har mig.
Ibland glömmer jag vad jag har satt och råkar gräva upp det och hokuspokus så kommer det upp på något annat ställe.
Alltid lika spännande varje år att se VAD som kommer upp och VAR!!
Men bra blir det i alla fall!
hahaha.. de är så kul hur du kan vända om till ett helt annat ämne:P de beundrar jag dig för.. du är säkert en såndär härlig tantis som sitter och pratar om skor och andra sekunden om månen;P
hihi,, du får väl för bövelen sätta skyltar där du sått då;D
# 15 skyltar?? Nänä, jag tycker att det är skoj med överraskningsrabatter!
De första åren trodde jag att det var sorkarna som flyttade runt mina växter (fullt allvar) o jag har prövat att skriva upp var jag sätter olika saker. men jag glömde att skriva upp var jag la lappen jag skrev på. *pust* hänger du med?
*fnys* byta ämne? Jag? Never!!!
haha.. aa jag hängde med;P du får nästa gång skriva en lapp till lappen och sen sätta en lapp för den lappen i pannan;)
Men varför syns inte tauteringar.ifokus på rullistan till höger på sidan? Man måste öppna ett nytt fönster och skriva in hela addressen för att ta sig dit!
För att den inte är lanserad än :)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Jaha :)
Aelsklinn
Du kan ju väen i första inlägget i denna tråden klicka på länken, så slipper du skriva adressen ;)
Uppdatering: Tatueringar.ifokus har bytt namn till bodyart.ifokus eftersom vi pratar om mer än bara tatueringar. De passa bättre helt enkelt.
Så välkomna in till www.bodyart.ifokus.se ist:)