Bra program om hundträning
Hej Jag undrar om ni kan ge tips om program som ger bra tips om hundträning. Jag själv gillar att kolla på it’s me or the dog med Victoria och Zak George’s dog (youtube). Men eftersom jag inte äger en hund och bara varit hundvakt åt grannar samt hjälpt till med promenader. Så skulle jag vilja hitta några program man kan kolla på. De är även ett nöje för mig att kolla på djurprogram. När jag skaffar min hund så kommer jag gå på valpkurser mm.
Om jag kollar på någon utav dessa hundträningsprogram föredrar jag Graeme Hall. Han har programmet hundar utan hyfs på 7an. Men allt är tycke och smak. Han känns så lugn. Inga hårda tag där inte.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#1 Gillar när de är positiv förstärkning, ofta på it’s me or the dog så är de ofta ägaren Victoria läxar upp och berättar vad de har gjort fel samt att ha tålamod. Medan Zak George’s dogs berättar hur man lär hundar tricks steg för steg med focus på positiv förstärkning. Men ska ta och kolla om Graeme Hall ☺️
Han har program nu ikväll kl 20. Det är en sån enkel sak som att han sätter på ett vanligt halsband och koppel ist för alla dessa "hjälpmedel". Även sele används. Behövs det träning på hund möten så tränar de med positiv röst för att få kontakt osv. Allt är så enkelt o lugnt.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
#3 Låter som victoria lite grann, så ska se till att kolla på programmet. De blir skönt att slappna av med ett intressant program ☺️
#4 tittade mkt på hennes program. Gillade henne skarpt. Det behöver inte vara så komplicerat.
…………………………………..