Avlivning
Var och skulle avliva mina 2 hundar. Min trogna vänner sedan många år tillbaka. Och detta blev en hemsk upplevelse för både mig och min ena hund. Personalen skulle ge min hund en spruta som skulle göra så att hon somnade. Veterinären stack sprutan fel. Hon hade inte tagit tillräckligt med nackskinn utan tryckte nålen hårt i nacken på min lilla hund. Fy vad hon skrek jag fick be henne sluta. Och när de sedan skulle lyssna så hjärtat hade stanna på mina hundar så fick jag fråga ska du inte lyssnar på Nellie också. Kommentaren ifrån veterinären var oj vad där en hund till? Så här får det absolut inte gå till. Det som skulle bli ett värdigt avslut för mina hundar blev en fruktansvärd upplevelse

Beklagar att du fick en sån hemsk upplevelse när du skulle avliva dina älskade hundar.
Det är ju jobbigt nog ändå.
Jag tycker att du ska ta kontakt med klinken och berätta om din upplevelse.
Stolt ägare till tre La permer
Usch vad hemskt, vilken mardröm. Beklagar verkligen! 😔 vila i frid.
När jag var med min hamster stack hon sprutan igenom hamstern och in i sin hand. Otrevligt bemötande också. Så tråkigt när de inte kan sitt jobb. Förstår att det är jobbigt! Hör av dig till kliniken och förklara för den som är högst uppsatt av dem som jobbar där.
Mvh
Mig
Fy så hemskt att behöva gå igenom det! Beklagar sorgen :(
En avlivning är hemskt som det är. Fruktansvärt ledsamt när det blir så.