Hundar iFokus

Hundar

Etikettefterlysningar
Läst 661 ggr
_ftwsuga_
0

Tik valp sökes!

Hej! Vi söker en tikvalp av nån av följande raser, Pomeranian, Chihuahua, border collie/collie, Shetland sheepdog, Pomchi, husky eller en Spaniel (absolut ingen Tibetansk spaniel pga allt jag hört om andningsproblem osv) helst en Pomchi eller Husky utan stamtavla, MEN med härstamnings bevis om det går att fixa fram:) Stamtavla, renras och så spelar inte så stor roll bara så att vi vet vilka raser det är i! Om det finns en Husky så vill jag helst ha den renrasig eller korsad med Malamute:) Priset helst MAX 10.000 och att valpen ska max vara 6 mån och minst 8-12v! Vi är en familj på två barn (13 och 10år), två vuxna (30 och 33år), en katt(snart två katter), en Rottis som funkar ihop med både katt och andra hundar och två kaninungar. Vi bor i en storlgh, kan gå ut på långa promenader, har tillgång till hundrastgård och att hunden kan följa med på jobbet de dagar vi inte har några lov. Föräldrarna har över 20års erfarenhet av hundar, Rottweiler, Sätter, Doberman och Amstaff! Jag på 13år är påläst på hund och vi alla vet vad att äga hund innebär! OBS!! HUNDEN KOMMER INTE ATT ANVÄNDAS SOM KAMP ELLER SOM KAMPHUNDS TRÄNINGS SAK!!

_ftwsuga_
0

Glömde skriva att vi vill ha en valp som finns i Örebro/Örebro län, Värmland, Västmanland(helst Nora) och i Södermanland(då helst i Eskilstuna o ksk kan mötas upp vid Parken Zoo på parkeringen!)

Karmatarerskanise
2

Detta är ingen köp och säljsida.

Denna kommentar har tagits bort.
Jojaton
8

Det är EXTREMT stor skillnad på raserna ni är ute efter? Från vallhundar till draghundar till sällskapsraser… Tror ni behöver fundera mer på vad ni faktiskt vill ha för typ av hund och vad ni kan erbjuda den för liv för den här annonsen känns inte speciellt lockande eller seriös.

Johanna - Instagram

Inlägget är låst för nya kommentarer