Hundar iFokus

Hundar

Etikett: media
Läst 695 ggr
Herveaux
2

På tal om boyta med hund...

Ofta ser man i inlägg att folk tror att man måste bo stort för att ha stor hund.

Jag bodde på 25 kvm först med en skotsk hjorthund och senare en irländsk varghund och jag vet flera andra här på forumet som haft en eller flera stora hundar i sina små lyor men här är en familj som har tagit det till en annan nivå. 😃

**De sålde huset på Gotland för att bo i bilen **_Björn Lindqvist och Katja Smurakova ville resa mer. Därför sålde de sitt hus, rustade upp en gammal buss och lever nu ett liv på vägarna.
_https://www.svt.se/nyheter/lokalt/ost/de-salde-huset-pa-gotland-for-att-bo-i-bilen

Björn och Katja har också med sin irländska varghund Balthazar.

// Harley

flocken
0

Innan jag träffade min man bodde jag med en väninna på 30 kvadrat. Ibland våra dåvarande pojkvänner. 2 hundar, fågel o sköldpadda. Inga problem alls

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Hornslandet
0

Kan tänka mig att ju mindre yta man bor på, desto mer tvingas man att faktiskt gå ut, haha. Tror det är större risk ibland att en hund blir understimulerad när den har en trädgård jmf med bor i en lägenhet.