Albin har blivit slö.
Albin gör ingenting vill inte gå ut eller nått men har endast 38,4. Han vill inte leka och försöker tvinga i honom vatten då han inte dricker.
Han har även spytt imorse. Men trodde det va för han åt för mycket igår. Men nu när han har blivit såhär så blir jag orolig. Han går även undan och lägger sig. Jag låter honom vila så mycket han vill, men håller honom under uppsigt. Finns det nåt jag kan handla/göra så han kanske blir lite bättre? Eller ska jag uppsöka/ringa veterinären?
Kan också säga att Albin är ofta pigg av sig så man ser när han blir dålig. Hälsningar en orolig matte! 

Kan han ha ätit något som han inte brukar? Har han ont någonstans?
Tycker det vore en mkt bra idé att kontakta veterinär så snart som möjligt för det du beskriver är verkligen teckaen på att något är fel.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Nä inte vad jag har sett igår han åt sin mat samt våran mat som jag la ner i hans skål igår. Idag har han inte ätit någonting. Nä han har inte ont när jag har kännt på honom.
Ska ringa till vet och höra. Tack

Kan han ha slickat på marken då han vart ute och kanske fått i sig glykol?
_**/Mvh Anne
Han slickar bara på gräset där det luktar gott men inte rakt på asfalt eller grus. Iförrgår drack han ur en vattenpöl där vi brukar gå. 

Har ni haft otur kan han då ha fått i sig glykol som läkt ur nån bil eller nått annat hemskt.
Har du fått tag i någon veterinär ännu?
_**/Mvh Anne
Jo jag har fått tag på en veterinär nu och hon sa att jag skulle vänta och se hur det är imorrn eftersom han bara spytt 1 gång och inte har nån feber. Han ska även få ris i mycket vatten samt vit fisk ca 1 dl 5 gånger om dagen tills han är återställd. Så nu strax ska jag gå till affären för att köpa fisk till gubben.
Brukar inte åka bilar på den gångvägen men mycket mopeder åker där. Vi väntar nu och ser hur det är imorrn.

Håller tummarna för att han repar sig snabbt
_**/Mvh Anne
Hur mår han idag?