Jack Russell Terrier Forum
Hej!
Jag har startat ett forum eftersom att jag själv aldrig har hittat något forum för just skk-reggade JRT. Jrtc of Sweden har ju ett eget forum, men detta blir ju inte riktigt samma sak för oss som har hundar reggade i skk, eftersom att det skiljer en del i utseende, avel och användningsområde.
Därför vill jag skapa en plats för folk som är intresserade av just skkregistrerade Jack russell terriers att träffas, prata och dela kunskaper. En Jack russell terrier är ju väldigt speciell i sitt sätt, både när det gäller träning och beteende, så tror jag att det kan vara värdefullt för ägare att få hjälp att lösa olika problem och få tips och råd från personer som kanske varit i samma sits. Just detta är något som jag själv saknade när jag var nybliven Jack russell-ägare.
Jack russell terriern har ju blivit väldigt populär under de senaste åren så därför tror jag att folk som är intresserade av rasen och funderar på att skaffa sig en JRT skulle uppskatta att ha ett forum dit man kan vända sig med sina frågor.
Vad jag vill uppnå är alltså att skapa en mötesplats för folk som äger eller är intresserade av skk-registrerade Jack russell terriers.
Välkomna in till oss!
http://crazydog.se/ jackrussellforum
MVH
Gabriella, admin.