Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 1098 ggr
HannaM
0

Moyrys nya leksak

Satt och pillade med en liten plastflaska idag och hade tråkigt. Kom sen på att den kan användas som leksak till Mojje. Klippte den i två bitar, skruvade av korken och stoppade ner överdelen i underdelen med korken neråt och tejpade ihop allt. Sen var det bara att hälla i godiis och nu ligger Moyry med sin godisgömma och försöker få ut godiset…

ninaochica
0

har du bild på den? jag fattar inte riktigt hur den ser ut :P

eller ritning? :)

nobsan
0

#0 Kul ide! Ska testa den. Jag har ingen fantasi. Tog en liten pet flaska och stoppade ner några matkulor och skruvade igen. Men den har alla valpar haft kul med i flera år.

HannaM
0

#2 förstod du? haha jag läste förklaringen nu och förstår att du#1 inte förstod..=) har ingen bild just nu men jag kanske orkar ta en sen

[Vargnatt-]
0

Jag har testat nu :) Aramis bråkar som sjutton med den, hade bara en vanlig cola flaska hemma så blev ett litet hål för godisen att komma ut, ganska svårt :P

[Vargnatt-]
0

Och den överlevde inte många minuter :P Han tyckte den där tejpen som matte satt dit var väldigt onödig, och när han väl fått bort den så ramlade ju delarna isär och godiset kom ut :P

HannaM
0

jag använde idrottstejp så tejpen hålller… däremot åker ju flaskan på lite stryk… använde en brämhultsflaska

Vattnadal
0

Frífa fick lunchmålet i en flaska när hon var pyttuis. En alldeles vanlig 50 cl petflaska, utan kork, men nån dl torrfoder. Tillräckligt för henna att pilla med var det i alla fall. Klurigare eller våldsammare vovvar kan ju får en kork på annars…

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter