Nu har vi bestämt oss!!
Vi ska ha en liten vovis till jul!!! 
Jag är sååå lycklig, det blir en liten boxer flicka från twinbox kennel. Hon är sååå söt hon heter sarabi, men vi ska döpa henne till något annat. Vi vet inte riktig vad hon ska heta. Jag har tänkt mig, Doris, Ester,Iris eller Smilla. Vad tycker ni?? Ni får gärna komma med förslag. Det kommer bilder så småningom på lilla gummisan.
Grattis! :) Iris och Smilla var riktigt fina namn :)
Jättekul! Grattis :) Smilla är ju sött, annars Doris lär väl passa ganska bra på en boxer känns det som :)
Tack!! =) Jag berättade för mina barn igår och dom blev överlyckliga. Det blir ju en fin julklapp eller va säger ni?? Jo Doris passar rätt bra på en liten boxer. Det blir kanske det
vi ska åka och titta på henne igen och då ska barnen få följa med. Och då ska det fotas kan ni tro.
vad skojigt…lycka till med den lille ;-)
En perfekt julklapp! :) Ser fram emot bilder på henne :) Boxrar är så söta hundar!

Vad roligt! Gratttis :D Tyckte Smilla var finast :)

Vad skoj, garattis :)
jag tycker nog Doris eller Iris kan tillägga att morfars ena boxer hette doris :)

grattis doris var finast

vera ? :D
#9 Det namnet har jag med tänkt på, hm hm det blir svårt det här 
Åhh, så skoj! Lycka till med henne:) Världens bästa julklapp skulle jag säga.. Jag tyckte iof sarabi var rätt coolt, men finns ju många namn som är fina..
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
åh, dom som är så fina :) och jag tyckte att Doris skulle passa perfekt :)
Jag pratade precis med uppfödaren och vi kan komma på fredag och titta. Så snart har jag bilder på lilla grynet. Men…. Grynet är inte det ett gulligt namn… eller??
Oj, vad spännande.
Fast jag vet inte om det är så bra att du visar bilder.
Vi blir ju sååå valpsjuka!
näe vilken söt!!! :-)))))

Wow, va söt!!
Själv har vi en äldre blandras och en 4 månaders tax
åhhh… fy tusan! Nu vart jag riktigt valpissjuk. Iof är väl inte ecko så vuxen heller, men inget slår ju när dem är minni:D

Åhhh så söt, ett riktigt litet gryn ;) Pssst jag tyckte Grynet var ett sött namn. Men tyckte även namnet hon heter nu Sarabi var jättefint och inte så vanligt heller =)
Lotta, får hon plats i förrådet?
Grynet är så vanligt, jag tyckte att Ester lät skönt. Eller något annat gammalt namn.

Ja nog ska vi kunna pressa in något litet till ;)
Ister?
.. neeh hellre Sarabi ju! Eller kanske Elle!?:) [L] .. hehe.. fint va!?
Åååh, boxer… *vill ha*
Vi "ärvde" en boxer en gång av en gammal dam på 80 år som köpte henne som 8 veckors valp… Hon hade sett en boxer hos sin väninna och "den låg bara framför öppna spisen och sov hela dagarna" berättade tanten. Att väninnans hund var pensionerad och jättegammal och inte orkade göra mer än ligga där glömde hon liksom bort… Så tanten tuffade iväg och köpte sig en valp - döm om hennes förvåning att valpen inte alls ville ligga framför öppna spisen och sova hela dagarna!
Så när hunden var två år drog den omkull tanten som bröt benet och sen tog vi över den. Två år gammal och lystrade inte till sitt eget namn (Sussi… vette katten om jag tycker det passar så bra på en boxer, hm) så det var mycket jobb med hundstackar´n.
MEN va bra hon blev!! Har varit handlöst förälskad i rasen sedan dess, det är 25 år sedan nu. Tyvärr har jag inte familjen med mig där, men en vacker dag… då jäklar… då har jag också en boxer igen!