Julklappar?
Blir det några julklappar till alla bushundar vi har här på sidan? :)
Själv älskar jag att köpa julklappar så jag sitter och kikar runt på internet efter något åt min lilla buse :)
haha ja snodden kan ju behöva en ny keps kanske han har ju bara 8 han ärligt stulit då barnen växt ur dem :-)),annars brukar han få et smaskigt märgben inslaget i paket på julafton….och gissa om det ligger paper överallt innan han är klar :-)))
Tjatte får nog ett märgben skulle jag tro :)
Jag har precis beställt en sån här till Aramis, den låter tydligen så då kommer den uppskattas :P
#3 Kul :) Hoppas han gillar den.
Min Tjatte skulle bli livrädd för den.. hehe. Men han är som han är :D
#3 haha.. grymtar en bläckfisk;P
Mjaa, de blir nog en hel del för ecko. Han ska vara med husse hos husses mamma. Och hon brukar inte vara snål varken med mat eller grejer åt ecko. Dock kommer han väl vara tjock som en köttbulle när jag får tillbaka honom. Husse köper också en sele åt honom:) jag bad om de och han sa ja. Så nu får han inte ändra sig minsan!;)
Jag själv har väl inte råd med sådär jätte mycket.. tänkte ta nästa månad till mammsen endel och ecko får nog nöja sig med julen hos husse. Ett litet ben kanske om han inte är för rund:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#5 Tydligen så grymtar dom :P Ska bli kul att höra :P
Grymtande bläckfisk? Vad har ni druckit?
Eros får godbitar inslagna i roligt papper, så har han lite sysselsättning både på julafton och sen :)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Någon som vet nån sida där man kan beställa relativt billiga hundleksaker?
Uddas favorit just nu är min mössa=)

Kolla under länkar på blandrashundar där finns det massor av bra och billiga ställen att välja mellan
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

tack för tipset!