Äntligen hemma igen!
Hej alla hundmänniskor!
Min lilla hund Sookie, 7år, blev akut jättedålig i måndagskväll (kraftiga kramper som även ledde till lunginflammation) och sedan dess har hon varit inlagd på två olika djursjukhus💔.
I tisdags trodde vi inte att hon skulle klara sig…men igår fick jag ta med min lilla skrutt hem🥳.
Helt ofattbart hur snabbt det kan gå, från en frisk hund till att fundera kring avlivning. Detta har helt klart varit några av de absolut jobbigaste dagarna i mitt liv, jag har hela tiden väntat på besked om antingen förbättring eller försämring och inte vågat hoppas…
Min lilla underbara raring var otroligt nära att vandra över regnbågsbron, men tack vare alla duktiga djursjuksköterskor och veterinärer🤗 så ligger hon i mitt knä och myser just nu. Evigt tacksam för detta och fruktansvärt glad att jag har en bra försäkring!
Sookie är hemma men hon är inte återställd, hon behöver massor med mediciner och hjälp att gå. Hoppas på att det är tillfälligt och min lilla tjej återhämtar sig snabbt…men vet än så länge inte vilka skador som är bestående.

Foto taget när min lilla dam var frisk och kry

Oj. Håller tummarna för att hon snart är frisk.
Stolt ägare till tre La permer
Lilla hjärtat! Tänker på er. Hoppas att allt snart är bra! Mvh/WL🌺❤️
Skönt att höra 🙂
Hon är så söt 😍
Men oj. Så skönt att det gick bra.🌺
Men vad berodde det på? Vad var det hon drabbades av?
#1 och #2 Tack
#3 Ja visst är hon gullig😃
#4 De vet fortfarande inte varför hon började krampa. Antingen lyckades hon hitta något rejält giftigt och åt upp det utan att jag märkte det eller så har hon drabbats av epilepsi…dock brukar inte det komma så sent i livet, utan innan de fyllt fem.
Igår var vi på återbesök och chockade veterinären och de övriga som sett henne när hon låg inne👍… ingen trodde hon skulle överleva…men hon är numera i det närmaste återställd, kan vingla till någon gång ibland men springer annars runt som vanligt, busar och hoppar upp i soffan m.m.
Äter fortfarande mediciner (kramplösande) men är fri från sin lunginflammation och slipper antibiotikan.
Självklart besöktes veterinären iförd klädsel som matchar hennes kamp 😉

Snygg, tuff och frisk, så bra! Mvh/WL🌺
Vad skönt! Och snygg outfit! 😃
Heja Supervovvan!❤️
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!