Hundar iFokus

Hundar

Etikett: off-topic
Läst 487 ggr
Xiox
0

OT. Jag lurade en på msn..

Jag lurade en på msn alldelses nyss, sa att jag åt middag (det är sant) och att middagen var knark (inte sant) hon trodde seriöst på det och blev jätte skrajj osv :P

Xiox
0

Ojdå, kanske inte så smart att luras sådär, nu hotar hon med att ringa polisen osv. :S

Liss
0

SUCK!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

SusanneStromstedt
0

Tyckte du att det var rätt gjort då ?

Om nån skrämde dig hade du nog inte varit så stor i korken…

Beafer
0

äsch då, inte behöver du vara orolig att hon ska ringa polisen. för du har ju inte tagit knark. fast du kanske ska tänka lite på vem du skojar med, så att personen verkligen förstår att du skojar :)

SusanneStromstedt
0

Du får ta konsekvenserna av ditt handlande nu…

Xiox
0

hon känner mig inte ens, så det spelar ingen roll, för hon kan ju inte direkt kontakta mig?

Xiox
0

Men ofta man tror på att man äter knark till middag?

[Vargnatt-]
0

Inte världens bästa sak att skoja om kanske, men du behöver nog inte oroa dig för att hon ska ringa polisen

Xiox
0

nej, jag vet, emn hade så tråkigt *suckar*

kerstinjoh
0

Jag tror det är dags att nypa dig i örat igen!

Xiox
0

Igen? va har jag nu gjort för dummheter? *oskyldig*

Beafer
0

men om du ska skoja med någon du inte känner så får du nog tänka på att skoja om något den personen verkligen förstår att det är ett skämt. för även om det låter roligt för dej så uppfattar man alltid saker olika genom internet eftersom att den personen inte kan höra på ditt tonläge om du skojar.

Xiox
0

Okej, men fortfarande, fattar man inte det där skämtet, är man lite smått dum, tror man att man äter knark istället för middag, det tycker jag inte låter ens vettigt och jag tycker inte att nån ska tycka det heller.

Beafer
0

men man kan inte räkna med att alla ska förstå. alla är ju olika.

Xiox
0

Ja, det är sant.

Ellenfyrkant
0

#5 Oj vad allvarligt du tog det då O.o Herreguud :S

Mvh Ellenfyrkant

Xiox
0

:S

Xiox
0

:S

Karmatarerskanise
0

#16 Allvarligt?
Man får ju faktiskt ta konsekvenserna av sitt handlande.

Ellenfyrkant
0

Ja det är klart! Det vet ju jag också. Men det här var ju ingen farlig situation… Så det är ju inte så mkt att ta ansvar för just den här gången.

Mvh Ellenfyrkant

Liss
0

Man tar väl ansvar för ALLT man gör, oavsett hur oviktigt eller viktigt de är. Snipp snapp slut! :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Ellenfyrkant
0

Haha aja, asså, du missförstog mig, förmodligen gjorde ni båda det. Men detta ska inte bli något otrevligt så… Snipp snapp slut jah ;D

Mvh Ellenfyrkant

fettmedkevlar
0

väldigt dumt att säga så.. som någon skrev, du får ta konsekvenserna för det du gjort.

bruksschafrar.blogspot.com

Medarbetare på Brukshundraser.ifokus.se

Xiox
0

=)