Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 940 ggr
AnneN
0

O.T. Nytt namn

Jag har nu bytt användarnamn på iFokus pga att jag håller på att starta upp en ny sajt och behövde ett mer personligt användarnamn. Hette tidigare Biobio

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

gejsa
0

Oj, hur ska man komma ihåg det nu då. *ler*

Liss
0

Nemen titt.. nu kan man kalla dig efter vad du heter också:) Och man känner ju igen bilden så.. men kan nog ta ett tag;P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

AnneN
0

Jepp =)

_**/Mvh Anne

Karmatarerskanise
0

Vad är det för sajt? :)

AnneN
0

www.blandrashundar.ifokus.se

den är under bearbetning ännu men ni är välkommna

_**/Mvh Anne

Ninnii
0

Vad kul!

kerstinjoh
0

Vad skoj, har ni kommit i gång nu då Bio! Glad Det ska bli spännande. Men attans ska jag kalla dig Anne nu då. Det kommer att bi svårt.Fundersam

Lycka till!

*funderar* Alfons är ju av den unika rasen Töntbull, vart hör han då?

Xiox
0

Ja, det blir nog jobbigt att komma ihåg :/

KerstinP
0

Va roligt Anne. Det ska bli roligt att besöka din sajt.Glad

AnneN
0

De som vill får gärna kalla mej biobio om ni tycker det är lättare för det är vad jag heter överallt annars på nätet och är van att bli kallad

_**/Mvh Anne

gejsa
0

Det var lustigt! Att du får öppna en sajt med blandrashundar menar jag.

Det finns ju folk som vill öppna sajter med tex bara islänningsintresserade.

En ville öppna en sajt som skulle heta fjording i fokus bl a. Men då tyckte folk att hästar alla sorter ingår i just ridsport.

Det kommer ju att bli väldigt kluvet med en blandrassajt och en ren hundsajt.

KerstinP
0

Det finns ju sheltie iFokus så jag tycker inte att det är konstigt. Blandraserna blir ju bara fler och fler. Obs jag gillar alla hundar, har själv en blandis.

gejsa
0

#12# Ja, det har ju jag med blandisar alltså.  2 stycken t o m. Men jag tycker att det kommer att bli konstigt. Var ska man vara?

Ja, det är också konstigt att det finns en sorts hundras. Tänk om alla skulle starta alla raser. Nej, då blir det inte mycket skriver i trådarna.

Det är inte så att jag är emot att hon startar en sajt. Det får hon göra hur mycket hon vill. Men det är konstigt att dom isf sa nej till dom som ville starta hästsajterna.

KerstinP
0

Ja det låter ju lite konstigt med hästsajterna.

Ninnii
0

Det finns ju en shetlandsponny sajt

gejsa
0

Ja, det var när shetlandsponnysajten kom till som några ville starta en fjordsajt och en islänningssajt. Men ok, det var länge sedan. Dom kanske har tänkt om. Inte vet jag.

Är iaf inte intresserad av att starta något själv. *ler*

Alex
0

Behåll gärna samma bild ett tag, tills man vant sig vid ditt nya namn, så ska det nog gå bra ;)

Gejsa; Shetlandsponny fick dispens pga att de flyttade sitt redan existerande forum till ifokus… Nåt sånt i den stilen var det i alla fall, men de fanns innan och på nåt vänster hade de sen ingenstans att vara, eller nåt. :P

Men fjordingsajt är det faktiskt en på väg nu…

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

V-lang
0

För mig blir det inga problem, jag har otroligt nog lärt mig att du heter Anne efter många om och men….man har väl minne Oskyldig

kerstinjoh
0

…man har väl njure sa oskar och knackade sig på huvudet!Skrattande

Liss
0

Tss.. Lottis ljugare! När du var här och jag sa Anne .. då visste du minsan knappt att de var biobio:) sådäså..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

gejsa
0

#17# Vad säger du? Är en fjordingsajt på väg? Undrar vem som ska sköta den då? Elin ville ju ta hand om den minns jag.

Men du kan väl starta en islänningssajt. Det är ju verkligen på tiden. För det är ju stort tycker jag. Mycket större än en fjordsajt.

V-lang
0

Ja men Lisette det var ju då jag lärde mig det Oskyldig

Maja
0

#7 - tontbull.ifokus.se :D

Alex
0

#21 Jo det är ju det… Och lite lockande är det faktiskt. ;) Men har nog inte orken, dessutom finns det flera bra islandshästforum. Och jag är en sån som tycker det är tråkigt om det ska bli uppdelat… Tycker det räcker med ridsport, men…

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst