ot godmogon!
Inte kan jag sova och tårarna bara rinner.. men imorrn är de en ny dag. Eller heter de kanske idag?
Hoppas ni får en bra dag idag. De är ni värda!
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Men, vad har hänt? =/ Hoppas du fick lite sömn till slut iaf, vet hur det är att ligga uppe och gråta på nätterna.

:(
men hur är det lis??…varför kunde du inte sova….berätta eller pm,a,jag bli lite orolig…jag finns på msn nu också en stund

Blir ju orolig för dej Lis1, du vet att vi finns här och på msn om du behöver prata. Du är också värd en bra dag!
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Hoppas att du kunde sova gumman. Finns på mail om du vill.
Hum.. gick upp vid halv tre idag:S Men de behövdes väl antar jag.. Jag har ingen lust att ta upp saker här inne längre. Finns alldeles för mycket människor som tycker "vänner" är för mycket här inne antagligen.. förstår inte riktigt själv.
Men de var alldeles för sent att skriva ett inlägg, ville ju bara önska en godmorgon egentligen.

Men snälla du, inte får du bara säga A och inte B. Klart man vill veta vad som hänt. :(

Du vet vart jag finns, och du vet vad vi pratat om…brejk och så…

Upps glömde…jag har faktiskt kollat upp lite om du är intresserad =)
Jag vet inte lottis.. de är så svårt de där. Om jag bestämmer mig för att flytta så förlorar jag lägenheten som jag så gärna vill ha kvar. Och då måste jag ändå söka jobb här fortfarande medans jag är där. Om jag då får ett jobb, ska jag bara åka tillbaka igen? och då har jag INGENTING att komma tillbaka till. Förstår du mig? Jag kan bo där och tjäna pengar, få liten paus från Norrköping. Men jag måste ändå tillbaka igen.. och fortfarande, vem vill ha mig som hyresgäst då jag inte har ett jobb IGEN!?
Svårt!!..
De var egentligen inget som hände igår. Men om ni läser inne på relationer ser ni vad jag tänkte på iaf. Annars är de bara de vanliga.. Att vara fattig gör en otroligt stressad och nedstämnd.

Jag håller på att kolla andra handslägenheter, tänkte om man fick tag på en billig sån och du hyrde ut din på så sätt har du ju det fixat. Jonny skulle prata med anställningkontoret om du får hoppa in lite till och från och dom behöver folk jämt. Jag har kollat med ett hunddagis nästan nere på stan som en tjej som är tränare på bruks har, och hon tar mellan 1000-1500:- för 1 månad heltid. Så jag har kollat upp lite iaf, men som jag sagt det där är nått du lär tänka igenom noga, och du vet att hit får du komma och äta så du behöver aldrig sitta själv.
Men som sagt allt lär ju kollas och dubbelkollas om och när du vet hur du vill göra.
Tack Lotta:) Du är jätte go.. men att hyra ut min lägenhet kan bli svårt som sagt. Man vet aldrig med människor hur dem sköter saker och ting. Men vi får se hur de artar sig.. om jag faktist får något möte med soc snart och kan prata med dem. Så kanske jag får hjälp. Sen söker jag jobb varenda dag och tänkte ta mig ner imorrn på stan och lämna ut cv till vänster och höger.. så som jag sa, vi får se hur de artar sig..
Saken är att de vore jätte skönt att komma ifrån saker här. men om de är så att jag faktist får hjälp från soc och kanske möjligtvis får ett okej jobb iaf så måste jag stanna. För jag kommer ändå bo här i slutänden. Antar jag?:P De hade vart skönt att komma på någon semester och ta de lungt med er bara isf. Men att flytta och hålla på känns som en så stor grej ändå. Och jag vet inte om jag vågar ta de steget ännu. Sen är de ju med mina djur och era djur som inte går ihop:)
Men puss o kram på dig iaf.. vi får se vad som händer:)

Ja du vet var jag finns, om inte så kan du ju kanske ta och komma upp när du är hundledig över en helg så jag får passa upp på dig lite =)
Puss på dig lilla puman
Hehe jaa.. för till er måste jag komma någon gång. Annars går de inte!:P
Vill ju ha mina skor också;) haha!

Hjälp oss alla! Vet du att dom där skorna har jag lagt på hatthyllan för att jag SKA komma ihåg dom när jag åker upp till affären….tror du jag gör det nähääää inte jag inte. Undrar om jag ska hänga dom på handtaget i kväll så vore det väl själva *** om jag glömmer dom i morrn…springer direkt ;)
hahaha, va det det du yrade om nyss? *blubbblubbpåsepåhandtagetbubbelbubbel*

Hehehhe japp….och så där lät jag inte alls så det SÅ!!!!
öh, jo det gjorde du visst ;D
Hahahaha! jag kan faktist höra dig Lotta!:P Hur du gick och mummla.. thihi.
Jamen jag kommer ju och hämtar skorna;P De är ingen fara, tror jag.. kan komma någon gång efter jul iaf:) Så kan jag kolla lite omkring i Uppsala och se om de är nått att ha;)

Ahaaa ska du till Uppsala också, vad ska du göra där om man får vara nyfiken i vanlig ordning???? ;)
Men Lotta då, har du knyckt lisettes skor!
Fy på dig!
men Kerstin! vad tror du om lilla mammsen? ;D det är faktist jag som har köpt dom till henne :D
Hihi, man vet aldrig vad hon kan ta sig till i det förvirringsstadie som hon befinner sig i.
hahaha.. de vart för mycket snack om uppsala hela tiden .. så de vart lite kortare så att säga:P Men tänkte, ni kan möte mig på vägen .. ellerhur?:P

Hahaha okay då är jag med…självklart kan vi möta dig, det är lugna puckar =)
Men Kerstin då skulle jag sätta på mig svart och vit randiga platta skor…skulle nog inte tro det 
Var det inte sådana vi tjuvade på Sjömanfängelset?
Dem är ju skit snygga! de kan väl du ha Lottis;P hahaha!
*viskar* vilken tur hon trodde på de där halva vägen.. erhm, hur kan jag hålla reda på gävle och uppsala
Måste berätta en gullig sak! Idag när jag vakande hade jag en liten postavi vid brevinkastet. De var från Kajsa här inne!:) När jag hämtade ut de var de godispinnar och andra godisar till ecko. Hon hade t om bundit en liten fin rusett runt pinnarna:) haha! ecko vart super glad.
Så Tack så jätte mycket Kajsa_!:)
apropå det lis….fick du mitt brev??ville bara veta så det kom fram ordentligt
kramis
jajamensan Lena!:) Tack så jätte mycket till dig me.. och för de söta kortet också:)

Hur skulle jag göra med dom fula skorna Lisette ska jag skicka dom lär du PM din adress, rätt pinsamt när jag kom upp till affärn och ska köpa vaderat kuver och kommer på att det kan vara bra med adress…Gebegy 61c eller nått
Eller ska du ta dom när du kommer det är helt upp till dig 
Pssst Kerstin det är exakt lika…jag trodde tanten på ICA plus skulle dö på fläcken när jag tog fram dom och skulle kolla vilken storlek jag skulle ha på påsen 
Pff.. va ni är elaka! dem är inte alls fula! Skulle du säga så om de inte var emma som köpt dem och jag hade dem på mig när ni hälsa på.. neeh du! då skulle du vara så snäll och säga "vilke fina skor Lisette" :P *Grrr*
Gegeby? hahaha.. va! var du här alls egentligen?:P
(Hageby)

*ASG* Tänk på att jag är gammal *knorrar på rösten*
Tur att du inte var med på affären du 
hahahaha, jag avkvider på er ^^,
Avkvid du, men visst 17 är det sjömansskor? det ser ju ALLA!
mhm.. och dem dära randiga är faktist köpta för 20:- *räcker ut tungan*
vad bra lis…..

Då var kerstins snyggare och säkert bekvämare, kan du köpa ett par åt mig och och skicka dom till Gebegy 61 C?