OT God morgon!
God morgon folket :)
Vad har ni för er idag?
Själv sitter jag just nu och kollar på Aramis, jag har gjort en leksak åt honom av gammla sockar och han har verkligen jättekul med den! Ser väldigt roligt ut :). Ska lite senare ringa och gratta pappa och hans fru på deras 11:e bröllopsdag :).
Åh vill också måla om sovrummet! Vårat är äckligt brunt för tillfället :P.
Blev rätt snyggt. Grå-vita väggar, en fondtapet i vitt-grått-svart, lila gardiner, lila hänggardin (eller vad det heter) och ett överkast i svart-grått.
Nu har jag velat så länge med det förbaskade sovrummet, så hoppas att jag inte tröttnar för fort på färgerna bara.
Det låter väldigt snyggt :) Här hemma vill vi ha vinrött i sovrummet på väggarna
de lät jätte fint kerstin.. vilken tur att du tillslut lyckats me de:p
Jag har vart iväg och handlat me mamma.. de var jätte skoj! för jag fick ta vad jag ville.. brukar kanske inte vara så kul när de gäller mat.. men de tykte jag iaf:P när man inte har någon så..
så tog jag ny mascara och tandborste me.. hehe! snacka om att bli glad för lite;P
Men mammsen hämtade också ut vinterskor till mig och ett par jeans som är super snygga! så idag är jag glad.. (lilla shopoholicen);P hum.. aa ett nitarmband me såklart:)
Så nu sitter jag här och tar de lungt, fick super ont i axlarna för fick bära påsarna från andra sidan centrumet här hemma.. pust! Och ecko fick grisöra och jag mumsar på ölkorv.. så nu är jag nöjd:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
God kväll! :)
Jag har varit med en kompis som tatuerat sig och bokat tid för att fylla i en av mina. Sen åkte vi och hämtade Eros och gjorde tacos hemma hos kompisen.
Nu har jag och Eros nyss kommit in efter promenaden hem. Tror jag ska färga håret nu!
Fortsatt trevlig kväll på er!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Gokväll säger jag också =)
Jag har varit på Dollar och bytt skåphandtag det är väl det enda som hänt här idag. Ikväll har jag varit till en kompis och beställt lite julklappar och vad kan jag inte skriva för då är man ju avslöjad, man har ungar med glosögon här ute 
God kväll från mig också.
Idag har jag haft friskvård och där testade jag en massagestol. Blev rädd för den så kraftig den var haha :)
Sedan var jag på ett föredrag om kognitiva hjälpmedel. Ganska intressant.
Ikväll glor jag lite på TV och längtar till imorgon.
Något speciellt i morn Hera? :)
Jag ska till min väninna och dricka vin, äta bakadpotatis och skvallra ;)
Om jag (eller dom eg.) inte har otur och dom fått maginfluensa. Kompisens mamma har det och kompisens son har fått feber ikväll :/ Har sett fram emot detta hela veckan så jag håller tummarna :)
Ah låter som en väldigt bra dag/kväll :). Håller tummarna för dig då att de håller sig friska :)
Tack :D