Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 780 ggr
Körsbärstilda
0

Bra promenadbyxor??

Hej! Någon som vet någon bra byxor att ha när man är ute och går och är mycket i skogen? Som även sitter bra på lite större lår också 😊

kinjelooo
0

RevolutionRace eller Engelssons (billigare variant)

Fransu
0

Jag har Engelssons Boberg-byxor. Den är bekväm och tålig och gott om plats för låren. Kanske inte snyggaste byxan, men väldigt prisvärd och bra i kvaliteten. Jag har två par och har använt dom nu i 3-4 år. Dom är fortfarande hela, inga hål eller slitningar. Visst, det syns att dom blivit tvättade många gånger, men jag tror att dom lätt hänger med några år till. 🙂

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

flocken
0

Är jag i skogen o vet att terrängen blir varierande, träning osv blir det friluftsbyxor. Köpte mina på eko stormarknad. Men ska jag gå långt är det inga byxor för mig. Då kör jag leggings o någon lös kjol. Även på jobbet inom hund blir det ofta leggings

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Körsbärstilda
0

Okej, tack så mycket för svar!

Zadeira
0

Jag har precis köpt Engelsons Helagsbyxor, har inte hunnit prova dem så mycket men de gångerna jag använt dem har de suttit fint på mig med större rumpa och lår.

Föredrar egentligen träningsleggings vid långpromenader, men de har inga fickor och är iunte specielt väder och skogståliga, så därför köpte jag ett par Helagsbyxor som inte var så hiskeliga i pris för att testa om jag kan gilla "hund-byxor" som min pojkvän kallar dem.

soozen
0

Fritidsfabriken (RevolutionRace) är smala i modellen tycker jag. Har normalt stl M med ett par kilo för mycket för tillfället, köpte RR stl L och det är precis så jag kan sitta i dem 😃 (mina gamla stl M går inte öht på mej) tänkte att det motiverar till att gå ner i vikt så jag iddes inte byta dem hehe…