Hundar iFokus

Hundar

Etikettskaffa-hund
Läst 1357 ggr
[~Kollen~]
0

Namnförslag?

Vet ni några namnförslag för Tik och Hane? I december ska valpar födas om vi har tur så föds dom för vi har tingat om det blir valpar ska jag få en den andra valpen som kommer ut❤️ Jag hoppas det blir några valpar annars får jag väll otur😣 Ja vi har läst på om rasen, Träffat hunden som kanske ska få valparna/Valpen och nu har vi tingat men inte betalt än eftersom vi vet ju inte om dom kommer eller inte med det ska bli spännande! Fölåt om jag har sagt några ord samma gånger men e inte van :p

Matilda.y
0

Vad är det för ras?

[~Kollen~]
0

Sheltie en Shetland Sheepdog

Vixxen
0

Fanny Alle Hanny Musse Tilly Nitro Haley Skott Iris Trassel Kitsa Bolly Leona Frasse Maggie Yrre

Magrat
0

Fauna, Ingrid, Ranvi, Björk, Siri, Esme, Evie, Odette,  Sookie, Elmer, Tesla och Jorun heter mina djur. Tycker ju uppenbart att det är fina namn.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Myris & Stinis
0

Åååh! Shelties e ju jätte fina hundar! Junior Juli Eivin Alfons Sam Bambi Simba Isa Aston Jiro Sky Nova Elis Harry Charles Alvin Edvin Elvis Mest killnamn såg jag nu.. men men! Älskar också Lewiz (uttalas Luis eller Levis, det bestämmer man själv) Lycka till med namnvalet och hoppas det blir några/någon valp/valpar!

Matilda.y
0

Bra val av ras! Kippo, Icke, Griff, Yoshi, Keso, Molli/Molly.

Myris & Stinis
0

Testa att sök på Hundnamn så kommer serb upp fullt av namn!😍

Myris & Stinis
0

*det

[~Kollen~]
0

Tyckte väldigt mycket om Sky, Dixie, Yoshi och Levis/Lewis❤️

[~Kollen~]
0

Och såklart Disney