Hundar iFokus

Hundar

Etikett: off-topic
Läst 1412 ggr
MonicaLagerquist
3

Hund fick paket på posten

Kattutan men stolt Plåtis ägare

sjukkatt
1

Lite gulligt!

Haha  man skulle prova om det skulle hända samma sak här hemma😂

Hubert.prp
0

Vilken tur att jag fick mitt pris tillsammans med Emos, för de hade nog inte godkänt att jag hade hämtat ut det själv.

http://parlkonst.se/hubert/minapaerlor.aspx

Fransu
2

Vad knäppt! 😃

Mina föräldrar som numera bor i Finland ska hämta hem en valp imorgon. Jag ska skicka ett paket till valpen med leksak och lite goda valp-tuggisar. Jag hade tänkt skriva valpens namn och mina föräldrars efternamn på paketet. Men får kanske tänka om.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

MonicaLagerquist
2

Jag skulle skicka ett paket till ett barn en gång med det går inte heller eftersom att barnet som då var fem år inte har någon legitimation och alltså inte Kan hämta ut paketet.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

Chinesecrestedlover
0

eh…ja, vad ska man säga, haha😂 En hund som får skriva under…om man hårdrar detta så kan man ju undra om det ska krävas underskrift från hunden för att ex. kastreras eller kanske innan operation, avlivning eller vid försäljning, hahahaha😂Helt sjukt! Borde ju på sin höjd ha räckt med att bevisa att det handlar om en hund och inte om en människa kan man ju tycka. 

Jag råkade ut för postens byråkrati när jag hade flyttat precis och fick ett paket på ca 11 kg (som jag hade försökt få företaget som skulle skicka ut det att ändra adress på men utan framgång, paket blev väldigt försenat och därmed hann jag flytta innan det kom fram). Jag ringde posten, utlämningsstället på gamla orten osv. men fick veta att jag var tvungen att hämta ut den på gamla orten. Det gick inte att posten skickade paketet vidare till nya orten (och det nya utlämningsstället) och min nya folkbokföringsadress = min pappa fick snällt åka ca 21 mil enkel resa och hämta ut mitt paket (med mitt leg osv.) - jag hade inte möjlighet själv i och med att jag saknar körkort och dessutom får väldigt ont av att åka bil/tåg/buss p.g.a. att jag skadat mig. Helt sjuka regler!

/Chinesecrestedlover

HamsternOmid
2

Helt sjuka regler verkligen