Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 658 ggr
[Vargnatt-]
0

OT Nervös

Huff nu börjar jag bli nervös. Ska till Hagfors idag och prata om vilka kurser jag ska börja läsa efter jul. Jag har varken gått i skola eller jobbat på 1½ år nu pga att jag mådde så dåligt i gymnasiet. Och det har varit så mycket tjat från mammas sida om att börja igen.. Men nu äntligen känns det rätt för MIG så ska ta tag i det, mamma får inte veta något riktigt än..

Ni kan väl hålla tummarna för mig idag vid ett?

KickanLilja
0

Självklart! Lycka till, och glöm inte att skriva och berätta hur det gick!

[Vargnatt-]
0

Tack :)

Karmatarerskanise
0

Håller tummarna :)

kerstinjoh
0

Det kommer du att klara hur bra som helst, men självklart håller vi både tummar och tassar.

lena1
0

håller tummar och tassar..det går säkert jättebra ;-)

Sara87
0

Håller en tumme :)

AnneN
0

Håller tummarna så här lite sent men ändå

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Vargnatt-]
0

Tack vad söta ni är :) Är hemma nu iaf, det gick jättebra. Har valt ut lite kurser jag ska läsa för att få ett helt gymnasiebetyg, får själv välja hur många kurser jag ska läsa på en gång och vilka jag ska börja med och så. Och jag får läsa allt här hemma, det är toppen för mig :). Hon skulle bara kolla upp lite saker och höra av sig sen :)

lena1
0

jättebra ju :-))

kerstinjoh
0

Klart att det gick bra!!

Tänk bara på att inte välja för mycket att läsa på en gång. Starta lugnt och komplettera i efterhand!Glad

nobsan
0

Håller tummarna så klart. Varje steg i rätt riktning är guld värd.

kerstin_70
0

håller tummarna lycka till

[Vargnatt-]
0

#10 Jo jag har ju valt ut massa kurser att läsa, men jag behöver inte läsa alla samtidigt :) Om jag vill kan jag läsa en åt gången till och med, så ingen stress där :)

V-lang
0

Att jag håller stenhårt det vet du, jag är ju med överallt och håller….och Aramis matte måste jag ju också vara med på ;)

Misimurf
0

Va kul att det gick bra för dej. Lycka till!

kerstinjoh
0

# 13 Behöver du hundvakt så vet du ju var jag o Lotta finns.Oskyldig

[Vargnatt-]
0

#16 Tack ;) Ska komma ihåg det :P

V-lang
0

Hehehe Kerstin att jag inte tänkte på det…du ligger alltid steget före =)