O.T vad vill han egentligen?
Anders gjorde ju slut med mig för drygt två månaders sen nu. Och jag ha rju varit olyckligt kär i honom hela tiden smsat och haft mig. Vi har även segtts massa när det va slut mellan oss, men jag sa upp det med att träffas för han utnyttjade bara sitationen.
Vi pratar varje dag på msn och ibland smsar. Jag blev gravid för 2.5 veckor sedan ocvh han är "pappan". Han sa att han skulle finnas där för mig och stötta mig. Igår när jag skulle göra abort fanns han vid min sida hela tiden vi kramades, pussades höll varandra i handen. sen idag på msn sa han att han kände ngt när han såg mig igår, samma k'nsla som i somras. han sa att jag är cen charmigaste tjejen han träffat och att jag alltid är glad oaf när jag är med honom, han hoppas jag är glad på riktigt. Så sa han jag gillar när du e gullig mot mig och jag gillar att vara gullig mot dig. Vi har ngt det vet du.
Jag frågade vi får ses snart för jag tycker du e charmig, snäll osv. han ba okej detsamma. Då blev han lite 2off" igen. Jag vet inte vad jag ska göra. Vad tycker ni? Jag föreslår nästan aldrig nä vi ska ses utan det är mest han. Men jag vill öppna mig mer för honom men är rädd för att få "dissen" igen..

Ursäkta att jag säger det men jag tycker det verkar som att allt ska vara på hans villkor och då han själv vill utan någon större hänsyn till vad du vill.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Nej, jag tycker du ska hitta nån bättre att umgås med.
Håller med de två som skrivit tidigare..
Men Helena, minns jag fel nu? Har inte han varit lite vacklande och sälvupptagen från början?
Rör jag inte ihop det nu, så tycker jag att en så gullig tjej är värd något bättre!
Jo.. men hur ska jag göra då? jag är heölt betagen i honom. Och när vi ses har vi kul ihop och allting.. De va inte så rörigt i början… det var emst jag som var tveksam då.
Bästa vore kanske om ni slutade ses? Så dina känslor får försvinna?
Om du prövar att prata med honom? Förklara vad du känner och att du är rädd för att bli sviken.
Det vore synd om du la för mycket energi på honom om han bara tycker att du är "en skoj tjej" och inget annat.
Lycka till i alla fall!
Håller me dem andra! Tycker du kan hitta någon bättre att umgås med.
och är du så betagen som du säger tycker jag du ska sluta träffa honom eller höras vid med honom. För då lär de släppa också. De GÖR det, jag lovar.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
mm jag vet.. men han har varit så gullig mot nu på sista tiden men kanske bäst att jag gör det. Jag ska säga till honom att jag fortfarande tycker omk honom men att jag är rädd att bli sårad av honom. Kan man säga så?
absolut!
Jag förstår att det är svårt. Det är inget enkelt beslut när man gillar någon.
Kan bara svara för mig själv, och om jag hade gjort abort med en killes barn så skulle jag inte vilja bli ihop med honom igen. Det känns bara fel för mig… Men det är ju ditt beslut, så klart.
Om man velar mycket så vet man inte vad man vill, eller så vill man helt enkelt inte tillräckligt mycket. Vill man något så velar man inte sådär :) Det är min erfarenhet och jag skulle ge upp honom och gå vidare.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Jag ska göra det nu för jag orkar inte må dåligt mer. Man ska int emå dåpligt såhär då är det inte meningen. Jga sa till honom att det va en sak jag ville säga honom igår då sa han är det ngtjag komemr bli glad eller ledsen över, ja förklarade att jag inte orkar bli sårad av honom och det enda jag begär är att han ärärlig mot mig och massa sånt där. Han sabara jag e lite ställd för jag trodde du jhade träffat ngn annan… kul att han tänker ås om mig. Men nu harjag kämpat för honom tillräckligt mkt. Nu får jag ge upp honom. Det är det enda bästa. Okrar inte ha ngn kille som inte vet vad han vill..
# 13 efter vad du skrev nu så gjorde du det enda rätta. Glöm honom!
Vad är en så'n kille att ha?
kram!!
jjag sa att jag skulle till halmstad ikväll för att festa han bara tänk bara på att skydda dig!! han förnedra rju mig. så jag sa det till honom han bara jag skojja bara… sen sa han aja det komemr vara mkt killar där kul för dig. Men jag orkar inte med honm så jag sa bara det gör det säkert. Sen komme rjag inte höra av mig mer efter detta!!! varför håller jag mig fast vid honom? vad har han egenbtligen?
Bra Helena!!!!
Nu är du allt på rätt väg.
Ha så jätteskoj i kväll!

Hoppas du får en toppenkväll =)
Och du bruden…stå på dig nu ;)
Ska jag göra;) tack så mycket mina vänner!!! men det är intelätt sånt här!!! ni ska vara glada att ni har en man att vakna upp med varje morgon och som älskar er för dne ni är!
De är inte alla som har;)
Men vi får hoppas att ni får. Min gamle gubbe har hängt med i 33-34 år och fastän jag skulle kunna slå ihjäl honom ibland, så vill jag inte byta.
Jag tror nästan att vi har roligare ihop nu än vad vi hade ör 10 år sedan.
Men så är han ju också lite halvtokig, annars skulle han inte stå ut med heltokiga mig.
haha! jaa du.. nångång kanske man också får de så;P

*ASG* det låter som här det Kerstin…jag och gubben har varit tillsammans i 13 år och jösses vad många gånger jag varit på väg att haft ihjäl honom. Men nu senaste åren har det varit superbra kan det vara att man blivit äldre och insett att det är för jobbigt att gå ut och ragga 
haha ball!!
jag skickade ett brev till anders nu där jag förklarade att jag inte orkade bli sårad mer och att jag får gå vidare. han bara: vet inte vad jag ska svara.. känner mig så splittrad kan vi inte ta de lite lugnt har ju nyss hänt en stor grej8graviditeten)
jag bara. jaja.. men ja stannar inte lkvar längre!

Det är bra puman du förtjänar något mycket bättre en att gå och vänta på att det ska passa honom…jag har sagt det förut och säger det igen, ut och lev livet =)
Träffade en kille igår=)=)=)

Skoj =)
_**/Mvh Anne
Bravo!!!!!
riktig lyckad dejt!:O
Vad kul för dig helenal :)
mmm hoppas han e intresserad bara. Fick ett sms 08_15 imorse där han skrev:Godmorgon och tack för igår. Gör jag g'ärna om tycker du är en skön och go tjej.kram Kj

hihi :)

Du sköter dina kort väl damen, och han med tycker jag det verkar som ;)
Jo men vi sågs igår med han pussade mgi hejdå på munnen emn sen idag har han inte hört av sig:( så jag smsade honom vid sju tiden och skrev: hej snygging! tack för igår. vad händer ikväll?puss
han svarade: Hej! tack själv. Ikväll blir det film med lite polare. kram..
kanske han spelar svårfångad? han är ju 28 år.. kan inte de där em,d äldre;)

Eller så kan han vara sån som inte kräver daglig kontakt
_**/Mvh Anne
Jo kanske.. eller så är han helt enkelt inte intresserad av en 20 årig tjej.
ELLER, så SKA han ha en film kväll med polarna;) hihi.. du ska inte krångla till de för dig i onödan Helana.. tänk positivt nu! Om han är intresserad kommer han höra av sig med tiden. Låt honom få spelrum;)
haha ja jag tror jag e för streesaad de där med kärleken.. vet inte vad det är för fel på mig:( jag e ju sjukt stressad å får panik om int ekillen hört av sig..
en annan kille hämtar mig utanför jobebt om 35 minuter:S
hur går de me killarna för dig då?
haha, för mig? De vill du inte veta;P Jag är inte lika snabb som dig iaf.. tss.. *retas*
Neh, de ska vi tusan inte prata om här inne.. jag dejtar inte och jag har ingen ny heller.. har ingen lust till de heller, men de finns de många orsaker till:)
jag vet inte varför jag hålelr på med killar hela tiden. Tror det beror på attt jag aldrig varit singel, har varit det max tre veckor.. så nog därför jag e rädd för att bli ensam..

Du kanske är kärleksberoende?
_**/Mvh Anne
Jag var också rädd för att bli ensam.. var nog mycket därför jag höll fast i mitt ex fast han både gjort de ena och de andra mot mig. Men efter ett tag märker man hur bra man mår! Att de är så otroligt skönt att känna att man kan stå på egna ben och klara sig själv. De är en otrolig boost för ens självkännsla.
Nu klarar jag mig själv och har ett mycket bättre och hälsosammare förhållande till mig själv OCH till mitt ex:)
jo jag tror jag är kärleksberoende!!! det e hemskt:(
Du kanske ska ta ioch hitta dig själv först inna du går från den ena till den andra. Det lät knäppt men jag hoppas att du förstår. Jag har erfarenhet av äldre män. Jag är 25 och min sambo är 45 vi har varit ihop i 4 år och har en dotter på snart 2år. Vi har det jätte bra.
jo. jag ha rju dejtat en del nu… e så trött på killar!!! haha! mrn har fått tvånya jobb nu(: