Ny här!
Tänkte att en presentation kan vara på sin plats! Jag är en norrländsk ölänning född -78 i Boden, men just nu med rötterna i Ölands gröna skogar! Jag lever livet med mannen i mitt liv och barnen på 5år och 7år i drömhuset vi just byggt klart.
Frilansar som fotograf & arbetar som vårdbiträde här på ön. Älskar att stå i köket & dona & fejja och skriver matbloggen "Kryddburken" som ett stort intresse. Fritiden upptas mycket av huset, gården, skogen, barn & hund! Å mannen också förstås! :-)
Har numera en Boerboel; sydafrikansk mastiff i huset! Han kommer från Norboerboels kennel i Norge och är en underbar hund med otrolig personlighet! Har tidigare varit väldigt aktiv inom SBK med bruks och lydnad (har haft tervurense, dobermann & riesen tidigare) samt hållit en hel drös med kurser men tiden är numera knapp och vår ögonsten Dalton är en ren och kär familje/gårdshund som passar oss bra här ute på vischan! Frågor om boerboels svarar jag gärna på om ni är intresserade av rasen.
Mer om mig, Dalton, familjen, husbygget mm kan ni hitta på vår hemsida www.devilleplace.se

Välkommen =)
Vilken fin hund du har =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Välkommen!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Välkommen Kryddburken :) Fin hund du har :D
vilken tjusig hund ;-) välkommen hoppas du ska trivas hos oss :-)

Välkommen. Fin bild!

Varmt välkommen! Hoppas Du ska trivas. Boerboel är mycket vackra hundar. Har själv två vackra schäfrar som jag tränar med. Är även Medarbetare här på Hundar i fokus. Så hojta till om Du undrar något.
Välkommen :) Jättefin hund! Den rasen är verkligen vacker!
Oj, vilken fin mastiff:) Välkommen in hit också..
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Välkommen hit säger jag med. :)

Välkommen! Jättekul med nya medlemmar, hoppas du kommer trivas med oss =)
Välkommen hit!
Vad fint huset blev. Öland *drömmer* där har jag bott alla sommrar de första 25-26 åren av mitt liv.

Tack för alla välkommnanden, verkar vara ett trevligt forum här inne! håller på "kollar runt" som bäst just nu! ha en bra dag allihopa!
Kolla på, akta dig för "snorisarna" bara!
Kerstin ("tantis")