O.T. Orolig för syrran
Skriver av mej lite här på HiF för att det är här jag känner att jag har mina vänner.
Min syster som är 32år (fyller idag) har för ett tag sedan fått en hjärnblödning! Dom märkte inget förän ett tag efter och nu idag har hon tagit en skallröntgen och några prover. Enligt det dom vet hittills är funktionen i vänstra hjärnhalvan nedsatt och blödningen var på värsta tänkbara ställe.
Är så orolig för henne, tänk om det händer igen och hon inte klara sig, eller får ännu större skador!
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Tänk om det händer nått då hon är ensam hemma med barnen, dom är ju bara 3 & 8 år
_**/Mvh Anne
Vad hemskt! :( Hoppas det inte blir värre eller händer igen, håller tummarna att allt kommer gå bra för henne!

Usch vad otäckt. Vet dom vad det beror på? Hoppas hon blir bättre
Ojdå! Kram på dig biobio! Förstår din oro!
Är det lätt hänt att det händer igen?
tänker på dig bio och håller tummarna att allt ska gå bra för henne …

Usch, det lät inte bra. Så ung och redan fått hjärnblödning. Hoppas hon kryar på sig.

Mest trolig så kan det bero på att hon är en sådan person som stressar konstant till och med då hon sover är hon stressad
_**/Mvh Anne
Tråkigt, jag känner med dej men kanske du kan få mera hjälp på sidan sidan Ångestsjukdomar dom är rätts proffsia på sorgbearbete

Usch då lilla gumman det där lät inte alls nå bra, jag förstår fullkomligt din oro..jag ska tänka på henne extra mycket och hålla tummarna att det inte ska hända nått mer….och du..du vet vart jag finns om du behöver prata av dig din oro.
Kram

Tack =)
_**/Mvh Anne
Ja om du vill prata är de bara att säga .. Och jag håller med tummarna för att de ska gå bra med henne i framtiden. Men gå inte och oroa dig .. jag vet , de är inte lätt.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Klart att man går å oroa sig, men nu har hon ju iaf efter många om och men fått läkarhjälp efter att i många år bett om hjälp mot sin stress. Hon ska nu få medeciner för detta och väntar på provsvaren från idag.
Men jag tror att jag oroar mej mindre än vad hon gör då jag till naturen är en betydligt lugnare människa.
_**/Mvh Anne
En sk hjärnblödning kan ha flera orsaker, ev stress som du skriver. Men det är ändå en positiv sak med den blödning hon nu har haft, hon har fått läkarvård och det finns förebyggande mediciner.

Precis det finns ett ljus i mörkret + att jag är glad att den inte var allvarligare än den var,
_**/Mvh Anne