Jag hade, men hon rymmde.
Tror Lotta och tantgänget med sina rullatorer skrämmde iväg henna 
Linsenhejhej- Xiox ;P
Malin.a - Lis1
eller, inte?
Och min extramamma är V-lang
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Ja då
kerstin du kan få vara syster med mig om du vill ;-)
tack syrran!
Nu tror ju alla på er som kommer in och läser detta, era lurendrejare
haha jamen jag och kerstin är ju syrror självklart :-))
Jaa, vadå.. alla vet väl att malin.a är min syrra me;P alltid!
Och lottis är absolut min extra mamma, man kan inte kalla henne nått annat;P
Fööölåt kerstin.. du är min extra grisälskande moster??:))

*ASG* Snacka om att sabba trådar snabbt, ni är hemska mina systrar, bröder, barn, barnbarn, svågrar, svägerskor =)
Xiox jag har inga syskon här inne men mina barn ränner runt här och strular till det för mig, Beaver och MatildaW…..och sedan har jag ju skaffat mig ett extra syskon till mina barn och hon har ju redan presenterat sig *fniss* min lilla plutta =)
Men du vet att alla här inne känner sig som en familj mer eller mindre….ialla fall gör jag det…alltså känner mig som en i familjen *ler sött*
Ja, vissa gillar jag väldigt mycket :)
Hihi, jaa men kan man kalla mig något annat tror du lottis? Hoppas emma och matilda tar emot en plastsyster;P De finns iaf inget riktigare ord för dig Lotta, vad jag tycker iaf så har du blivit min extra mamms!
De är rätt skönt att ha två;P muhahha!

Hehehe…kärt barn har många namn, bara att vänja sig mohahaha. Jag sa alltid när jag var yngre att jag skulle ha ett fotbollslag…och kolla jag håller på att fixa ihop ett, jag är nu uppe på 5
En så länge tycker du det känns bra att ha två….men tänk dig om du gjort nått fel
Tänk på att du har två öron… hehehe
Jag tycker faktiskt vi är ett härligt gäng här inne, visst vi har våra dispyter…men kolla hur det ser ut hemma hos en stor familj, är dom sams hela tiden…skulle inte tro det 
NEJ NU SKÄRPER VI OSS!!! SYSKON VAR DET!
jaaaa klart jag o Lisette e syskon, för då e jag moster till Mori o Ecko 
:) ^^
En "syster" och ett gris-syskonbarn o två döttrar!
och en snodde-griiis
å kissekatten. Men vi är absolut inte släkt!
är du säker kerstin :-)))

Blir helt snurrig, var helt seriösa, vet inte vem jag tror på snart.!
Ok, jag har två döttrar här inne "Nicki" och "Quila". Alldeles sant, men "Quila" har tröttnat lite på hif.
Snurrig blir man automatiskt på hif.

Aha, Hahaha. ja, inte bra att man blir snurrig! ;) ni luras så mycke! ;P hur gammal är Nicki? :) 110 år? xD

Xiox att du blir snurrig är inte konstigt….. det är vi allihop här inne ;)
# 22 En del är mycket snurriga. Vi kallar dem snorisar!
Vi luras aldrig, men ibland glömmer vi bort oss och tror att alla vet vilka vi är.
*fnys* Nicki 110 år?? Hur gammal tror du att jag är då????
(Glöm inte att vara snäll nu)

hmmmm, kerstin, Kanske 1000? eller 120? XD! 
Äh, kerstin är säkert bara 35!!! ;)

Skojjar du med mig!? :O :D det trodde jag inte, XD man ska inte gissa en dams ålder XD

*fnyser* Hera då hur kan du säga 35! Jag och min vapendragare är ju bara 25 vet du väl 
*fnyser* mera!
Jag o Lottisen är evigt unga, ålder förekommer inte i våra liv.
V-lang: Skrev fel förstår du väl ;)
Ett plus till Hera!

Jag nästan förstog det Hera man kan lätt ta fel på 2 och 3 
Mm :D

Du är 55 år kerstin, om du inte ljuger på din sida ;)
*fnys* det är bara Åsa som har manipulerat med siffrorna. Jag har försökt ändra 1000 ggr. till min rätta ålder. Men Åsa är som en igel och envisas med att ta bort mina 25 år. pust!

Nu blir jag snurrig igen! ;P är så van att alla skojjar med allt dom skriver, så va ska jag tro på ? XD

Psst tro på dig själv det alltid bäst att göra det…. ;)
jag märker direkt när dom där nedrnas tantisarna hittar på saker :) det är nästan som att bli petad i ögat av en långnäsa genom datorn :D

Meee jag har väl ingen lång näsa…vilket nedrans påhopp 
Haha, moooobbare! :P
Ta allt med en nypa salt XioX:P om de låter knas så skojar dem nog.. annars får man fråga;)

Vaaaaaa? Jag….aldrig 

Hahaa, du V-lang värkar RIKTIG skum! ;)
hahahaha! riktigt skum??:P

aa ;DxD

Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa….jaaaaaaaaaaa???? Vilket jäkla påhopp…hjälp nån 
staaaaackkkkers looooottttaaa blev det bra så ;-)
Skumma Lotta *asg*
va??? badar hon skumbad nu…???

Tack för er medkänsla den värmde, ett fång med rosor skickar jag till er senare *ler* Du är en ängel Lena tur att jag har dig…
Kerstin skärp dig *ASG*
jaaa visst är jag men utan vingar och det är tur det fallet skulle bli så hårt annars hahaha…

*ASG* Du är ju bara helt sanslös =)
näe lotta inte jag men fallet skulle bli sanslöst hårt hehe….

Mycket hårt hehehe

Vet att jag är konstig ibland! XD

Om du är konstig vad är jag då om jag får fråga? Säg nått snällt nu 

ännu konstigare? XD

ännu konstigare? XD

*fnys* du skulle ju vara snäll ;)

Oj, det med och vara " snäll" såg jag inte!! *skrattar*

*ASG* Och nu har du gjort ditt för att vara rolig idag strulfia, gå till skolan och uppför dig ;)

Det är ju helg! *ser förvånad ut* får man inte vara ledig då? *tårar i ögonen*, wäääääääääää *gråter* XD
Jag är alltid rolig, för jag har så bra humor!

Okej, om jag måste vara snäll så. då säger jag " Rolig, snäll schysst, hmmmm…lite konstig ibland, men det är ju alla här på HIF så det gör inget! *räcker ut tungan*

Japp så du passar jättebra in i gänget *ASG*

Meh, påstår du att jag är konstig!? !:O det var inte snällt!! *gråter* *hahahaha*
`Malin, alla påstår att du är konstig!!

Jag vet! :( Va ska jag göra Lina, hjälp mig, tur att jag har en smart syrra, för då kan ingen se mig som osmart!! :D
Syrran, minns du " Lina yellow skincolour" xDxDxD *skrattar så jag skriker*