OT. gjort idag?
Va har ni gjort idag då?
Jag själv har varit i kyrkan och tränat på en musikal som jag är med på =)

Tråkisaaaar, ingen som har gjort, tråkigt liv *deppad*

Jag har varit hjälpinstruktör på en kurs för bull-och terrier hundar. Efter det har jag gått en promenad med mina egna hundar och när vi kom hem var det bara att börja borsta ur all lös päls. Nu är det verkligen fälltider.
Fyllde en hel konsumkasse med hår från ena hunden.

Ojdå! , de var mycke >_<

Har varit hundvakt så jag har varit på en slitsam skogspromenad. Själva skogspromenade var väl kanske inte slitsam men att ta sig till skogen. Måste ha hundarna kopplade en bit och Labradoren som jag passat drar rätt så mycket. Vi mötte en annan hund och han va helgalen och skulle fram till den, jag orkade knappt hålla honom. Dessutom drog han igång min hund så hon skällde för fullt. Hon skäller i stort sett aldrig på hundar vi möter men idag gjorde hon det. Känner att jag verkligen gjorde rätt som skaffade en liten hund för jag skulle inte våga ha en hund som jag knappt orkar hålla, dessutom har jag ont i kroppen så jag har inte så mycket krafter att ta till.

Jobbiiiigt!

Har mest tagit det lugnt idag
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

va skönt ^^
Brorsan å hans flickvän va hit på käk idag, sen kom även brorsdottern (6 år) så vi spelade lite spel på internet :) Annars har de bara varit en seg dag. Nu ska jag gå å värma på den lilla pizzabit som blev över igår.

#3 Hi hi…snarare en lugn och skönt dag. Det har ju varit min lediga dag 

suck hört med fem personer till som ev julvakt/barnvakt för råttorna och hunden..men det finns ingen längre…har letat länge nu och hittat ingen..

Okej..

#5 Ja men det är kul också bara man kommer till skogen så får dom springa lösa och leka och då är det bara att hoppas på att det inte kommer några andra hundar

a, det är skönt ^^

KKOOOOOMMER snart dampa loss, har det sååååååååå trååååååkiiiiiiiiiiiiiiiiiigt, ingen att prata med på msn, alla på Hif är typ döda. och alla bara tråkar ut siiiiig,,,,,,,,,,