hunden är sjuk......
jaha,då blev hunden sjuk med.inte dödssjuk men……hon har fått hosta,så veterinären trodde det var inflammation i halsen.

Vad tråkigt, fick hon penicillin?

Stackars liten. Är hon ofta sjuk?
nej jag har inte varit till veterinären ännu ,jag pratade med henne över telefonen.det blir antibiotika isådanfall sa hon.nej hon har aldrig varit sjuk.

Hoppas det blir bättre!
nu har hostan varit borta i två dagar.kan det ha varit vanlig förkylning kanske??

Ta en vetrinär på hostan så att de inte är något allvarligare finns ju tex kennelhosta bara som exempel på hosta.
Har varit med om att hundar ibland hostar harklar sig mkt när dom tex har tonsillit (halsfluss) å då brukar dom oxå slicka sig mkt på tex tassen eller en matta men även halsfluss måste ju behandlas med antibiotika .
mvh/bjorsa
kennelhosta är utesluten sa veterinären då hon inte umgås med andra hundar.jo ibland gör hon det men det var i höstas som hon gjorde det.

ok de e ju bra ,men ville inte vetrinären titta på henne då hon har hosta ?
mvh/bjorsa
jo men det var ingen bråska sa hon.så jag ska ringa o beställa tid hos vet ändå.men konstigt tycker jag att hostan bara försvann.

De e ju jag som läser som en kråka :-)du säger ju att hostan är borta sedan 2 dagar (#5)då e de väl ingen fara men har du tid hos vet kan de vara bra att få henne undersökt ,men får be om ursäckt då jag läste fel å trodde att hon hade fortfarande hosta 
mvh/bjorsa
hahaha.ingenfara.nej jag har inte fått nån tid ännu hos veterinären.men ska ringa dit o prata med dom igen o se vad dom säger.