Efterlängtad...och förlorad.
Har väntat så himla länge på min valp… det skulle vara rätt tik…och rätt hane, och äntligen skulle det ske!!
Nikki har mått så bra över en längre period nu, allt har klaffat.
Det har planerats och ordnats och längtats….
Därför känndes det som ett slag i magen i dag, när jag fick veta att min lilla valp var dödfödd.
Nästa parning med en tik jag kan tänka mig blir i alla fall inte i år…om jag har tur så i 2008 i alla fall…
Är så himla ledsen just nu! 
Åh vad tråkigt att höra :( Beklagar verkligen.. Kram

*ger en tröstkram*

Men gud så tråkigt! Jag beklagar verkligen. :(
Vad var det för sorts hund som du skulle köpt?
Var alla valparna döda?

huff, ja, det är verkligen trist, det har ju legat så mycket planering bakom, och när det är dax för nästa tik att paras som jag kan tänka mig en valp efter så vet jag ju inte hur Nikki mår eftersom hon har sin sjukdom också..
Och hon måste komma i första hand. Men det hade gjort både henne och mig gott med en valp just nu! Att få tänka på annat än cellgifter och tråkigheter..
#3 Det var Siberian husky, och ja, hela kullet dog i magen. 
Det känndes så viktigt att valpen skulle lära känna Nikki innan det är försent, man hoppades på att den skulle forma sig lite efter henne och få ett uns av hennes underbara lynne.
Jag hoppas att det inte är kört ännu..

Nej men Tin-Tin vad tråkigt…förstår verkligen att du är ledsen..
Många tröstkramar från mig..
Usch vad tråkigt. Du som var så glad över det och berätta frenetiskt om de. Men du får väl hoppas på en ny kull då?
Massa kramar till dig!
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Jo, tack ska ni ha, men det verkar tyvärr som om att det är ett bra tag till nästa kull.. och om det då blir från tiken som jag kan tänka mig en ifrån vet jag inte.. (en tik kvar av högt intresse..den som fick nu kommer inte få fler) Men i vilket fall som hellst så är det altså MINST ett år till att vänta… *deppar jättemycket*
Förstår att du är ledsen!
Försök tänka på att "den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge" :)
kram

#8 sant… jag försöker tänka positivt..men det har blivit så många besvikelser nu om och om igen så man blir så himla frustrerad…
Denna gången var jag övertygad om att det var dax att få hem en. 
Det känns precis som om att vara sex år igen och urbesviken för att tomten inte kom med ponnyn som jag önskade mig…för tredje året i rad..
Tråkigt nog så kommer inte tomten med vad jag vill ha i år heller då 
Samtidigt är jag tacksam för att Nikki mår bra, så det allena är den största glädjen av allt.

Vad var det för linjer, kombiantion då? Intressant med husky, och jag kanske vet fler fantastiska linjer… Fast de linjer jag tycker är fantastiska skulle jag nog å andra sidan inte vilja bo i lägenhet med…
Vår vappe har precis blivit 6 månader (i tisdags) och vi har börjat träna henne i drag nu, för annars stryper vi henne…
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Vad tråkigt att alla dog också. Usch förstår hur du känner dig om du går och väntar på allt från början. :(

Svårt att beskriva vad jag är ute efter, har suttit här länge nu utan att lyckas kunna sätta ord på vad jag menar av risk för att det kan missförstås.
Dock har jag nu enbart en tik kvar som jag hundraprocentligt kan säga att jag vill ha en valp efter, och en hane som är dundersäker, samt ett par hanar som jag kan tänka mig..
Finns en tik som jag är intresserad av, men känner mig lite osäker inför..
Inte helt enkelt..men jag ska börja kika runt igen, det är ju inte omöjligt att man kanske hittar någon annan passande…
Man får ju inte ge upp av lite motgång!
Även om jag är superledsen så är det ju inte omöjligt att fortfarande få vad jag önskar.. *peppar mig själv lite*