OT.Farsdag-07.
Hej på er! Skickar en länk till låten DANCE WHIT MY FATHER av Luther Vandross :O)
Hur har ni firat farsdag i dag? skriv gärna några rader.
http://www.youtube.com/watch?v=-siXaH9EwRk
Ha det bra allihopa!
//Diana
Jag älskar den låten! Den är verkligen fin:).
Jag har skickat kort åt pappa, fast han fick det redan i fredags tror jag. Men han blev väldigt glad för det, var ett kort med en liten dikt på :). Ska ringa senare idag också och bara höra hur det är med dom där uppe :).

Brukar aldrig fira farsdag speciellt… Försökte skicka ett sms till farsan idag men han har tydligen bytt nummer och glömt ge mej sitt nya.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
jag har varit hem till min pappa idag :) han fick ett par tigertasstofflor, eftersom att det är så kallt på golvet i nya lägenheten. han tyckte om dom mycket. fick mej ett gott skratt också. min pappa är inte direkt lurviga tofflor typen ;)

*ASG* Emma ska du inte tala om att det var klor på dom också 
Jag gör ingenting. Min pappa och jag har ingen som helst kontakt. Jag har tom försökt att ringa två ggr och bara pratat. Men nu har inte han hört av sig på hum.. ett halvår eller något sådant. Så då ger jag upp! de är väl de rätta också egentligen. Så som han behandlat mig;P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Av naturliga skäl har jag ingen pappa eller. Han dog i en olycka när jag var 25 år.
Men Elin har varit hos oss o firat sin pappa.
Har varit hemma hos mamma o pappa och ätit o fikat. Pappa fick en ny fleecce-tröja :)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Min pappa finns inte heller mer och graven är för långt ifrån men jag har tänt ett ljus och satt vid hans foto, man tänker ju lite extra på honom när det är fars dag..Saknar honom och mamma verkligen!

Min pappa har fått en fin ask med två st pennor (han älskar pennor!) som är silvriga med guldinslag.. jätte fina proffspennor ;) som han blev jätte glad över.. :) Sen fick han ett kort där det stod: Pappa, låt inget trycka ner dig på Fars dag. Du har ju trots allt gjort en del riktigt bra saker i ditt liv… Titta bara på mig!!! haha.. ;) de va hans Fars dag present i år, och glad blev han! :)

Vi bjuder alltd hem föräldrar och svärföräldrar på middag till fars- och morsdag. Alltid uppskattat, även om det är lite jobb för vår del.
Det g¨r ju nämligen inte att bara göra nåt enkelt, utan ska vara soppa till förrätt, och så vill mammorna och jag alltid ha rotsaksfräs, sen blir det medeltidsinspirerat kött, fågel och fisk, och nån efterrätt. Iår med nästan inga pengar blebv det bhara fågel och fisk, men de var glada ändå!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Och hur sjuk är inte jag då som glömmer skriva hur jag själv gjorde utan sitter och skrattar åt min dotter 
Jag ringde självklart upp min pappa i går morse och pratade med honom och talade om hur mycket jag älskade honom…tyvärr kan jag inte åka till honom bara så där för han bor ju i göteborg men jag hade önskat att jag kunnat =)

11# visst är det jobbigt att bo långt från nån? Det är nästan olidligt!
Jodå, pappa blev väl uppvaktad ^^
Av mig fick han ett verktygsset(av ett riktigt bra märke!) och ett kollegieblock.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Ja du LillMalin det är sjukt jobbigt ibland, och allra helst när den andra personen i det här fallet min pappa börjar bli gammal och skröpplig. Då vill man verkligen ha dom i närheten så man får hjälpa dom med sånt som börjar bli tungt…som tur är så har jag en hurtig pappa som lätt och ledigt cyklar 2 mil utan att flåsa…skulle vara hans dotter det