Veterinärbesök
15.15 idag ska vi vara hos veterinären. Äntligen ska jag få veta, men har en del undantryckt oro inom mig också såklart..
Ni får gärna hålla tummar och tassar :) Så berättar jag förmodligen här hur det gick sedan!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Här hålls som alltid allt som går att hålla =)
Det är säkert ingen fara utan antagligen fettknölar eller nått sånt.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Här håller vi tummar och tassar och tänker på er :)
Tack!!
Fast fettknöl blir jag väldigt förvånad om det är. Har aldrig känt något liknande förut, det känns som en del av benet. En gammal skada som det bildats brosk runt har jag fått som förslag och det är det enda jag kan komma på själv med :S
Lycka till!!
Vi håller också tummar och tassar!
Lycka till hörru.. tror inte de är något allvarligt ska du se:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Tjoho!
Lena och min gamla moster gissade rätt! Det är en s.k. mekanisk skada. Han har gjort illa sig där förut (säkerligen innan jag fick honom). Inget farligt alls, TACK O LOV!
Han har även haft ett sår på benet som han slickat varigt och det har inte velat läka, så det fick han atibiotika för.
Vad skönt att det inte var något farligt! :)
Vad skönt Eros!
Det är alltid jobbigt innan man får besked. Vi hundägare har ju lätt för att misstänka både det ena och det andra.

Va bra att det inte var nåt allvarligt!
GRATTISSSS!!!! igen
kramis lena och snodd-bus

Härligt att få possitivt besked =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Tack, tack för stödet! :)

Äntligen så var den väntan över, jag tänkte faktiskt på er i morse. Vad skönt att det inte var nå farligt utan att det var det vi skrev om före helgen =) Krama om godbiten från mig och Skorpis ;)