Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 534 ggr
[Katteeen]
0

Imorgon smäller det!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Imorgon ska jag hämta min lilla CKCS Cornelia. För ungefär en vecka sedan var jag och min mamma iväg till uppfödaren för att titta på Cornelia, och det känns helt overkligt att jag faktiskt ska få henne imorgon! kommer antagligen börja gråta av glädje igen (gjorde det när jag fick reda på att jag skulle få henne) när jag ser henne imorrn….      Jag känner mig så larvig, men jag längtar såå mycket! Hon är helt underbar!

Bifogar en bild när jag håller i henne hos uppfödaren. Ville bara skriva av mig lite.

kerstinjoh
0

Det är väl inget larvigt! Jag skulle också vara alldeles till mig om jag skulle hämta en valp.

Du får berätta mer när hon ha kommit hem och visa mer bilder.

[Katteeen]
0

#1: Ja det lovar jag att göra, och jag ska ta en massa bilder!   ;)

gejsa
0

Åh, så fin! Är det en cavalier? Du kanske är på väg nu för att hämta din lilla vovve.

[Katteeen]
0

#3: Ja det är en Cavalier, jag skrev ju det =P (CKCS). Nee jag hämtar henne om ungefär tre timmar! Skrattande

gejsa
0

haha såg det sedan ju. Sorry! Kul att få börja med en valp igen. :) Lycka till!

[Katteeen]
0

Tack så jättemycket!

[Katteeen]
0

Hämtade henne för ett par timmar sedan, har inte hunnit skriva, men gör det nu medans hon sover. Först sov hon hela vägen hem ifrån uppfödaren (1 mil ungefär), sedan fortsatte hon sova när vi kom hem, sedan kissade hon på tidningen, efter det busade och lekte hon i ungefär 20 minuter sen åt hon lite  mat och drack lite vatten.. Sedan kollade hon på TV med mig, sedan somnade hon (igen) i sin bädd….. Och nu sitter jag här bredvid hennes lilla säng med laptopen i knäet, och tittar på henne när hon rycker på nosen i sömnen.      Hon är det bästa som har hänt mig! Och det kan jag ju säga efter bara några timmar, heeelt underbar är hon!!  <3<3<3

Kommer snart bilder i ett annat inlägg, så håll ögonen öppna!  =D

[Katteeen]
0

Oj då, hittar inte kameran… Aja, kommer bilder så fort jag hittat den!

[Katteeen]
0

Nu har hon vaknat igen och är på väg mot nya bus-äventyr! =D

kerstinjoh
0

Vad härligt! Hoppas att du får en lugn natt.

KerstinP
0

Grattis till den nya lilla vovven!

[Vargnatt-]
0

Grattis till vovven :D Förstår att du är glad nu!

maxx2
0

Hoppas att ni får mycket kul ihop.

kerstin_70
0

grattis till vovven vad söt den är

[Katteeen]
0

#10: Lugn och lugn vet jag väl inte.. =P  Hon blev ledsen när hon skulle sova för att hon fick vara ensam på övervåningen, vi har skärmat av köket som hon får vara i på nätterna på dagarna får hon springa löst. Vi hade bestämt oss för att inte gå upp till henne fast hon gnällde, och det var inte så himla lätt, men vi klarade av det iallafall… Vi kunde inte ha henne i min säng utifall hon skulle hoppa ner på golvet mitt i natten och typ bryta benen av sig eller nåt sånt!   Räcka ut tungan

gejsa
0

#15# Hon kommer väl inte ens upp själv i sängen?

Hon hade väl kunnat få en biabädd bredvid din säng och lära hunden att ligga i den på natten.

Första natten är väl nog med trauma eftersom den blev borttagen då från sin trygga mamma och syskon.