Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 727 ggr
Karmatarerskanise
0

OT GAAAAH

Vet ni vad? Det har snöat här! MEN JAG MISSADE DET! o nu e de i princip borta :( åååh jag blir så arg!

Sitter och ber att det ska snöa igen ..

kerstinjoh
0

Så går det när man sover för länge!Räcka ut tungan

Karmatarerskanise
0

Mm .. Det misstaget gör jag inte om :)

V-lang
0

*ASG* Vilken miss Hera, i morgon är du uppe väldigt tidigt eller hur????

kerstinjoh
0

Jag kan ringa och väcka dig kl. 05.08 då jag går ut och matar hönsen!

Liss
0

hahaha.. hönsen? Jojo, men visst!

tss.. stackars lille hera:) du får ha en väckarklocka som reagerar på snö;)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Karmatarerskanise
0

Hahaha ja :)

V-lang
0

Eller ställa upp fönstren på vid gavel och ställa sängen under…mums för att vakna med snöflingor i ansiktet *S*

[Vargnatt-]
0

Hörrni hörrni, det snöar :D:D:D

Xiox
0

Woooow! ;D här har dt snöa för fullt, men inte nu länger =) fast dte är mycke snö! :P

V-lang
0

Här kommer det garanterat snö vilken minut som helst, det är 0 gradigt och luktar snö *blä* Vill inte!!!!!

Beafer
0

hahaha, luktar snö mamma? du är knäpp :)

V-lang
0

Jag har rätt till 99% fråga Jonny sist när jag sa så sa han att jag var knäpp i huvudet, 10 minuter senare snöade det. I flera år har jag kunnat kännt på lukten när det ska börja snöa ska jag lära dig julgrisen *ASG*

Xiox
0

Vadå lukat snö!?! :P trodde det bara var hundar som gjorde det ? *ler* xD

Xiox
0

Just det V-lang, du är ju en blandras mellan Chihuahua och pitbull ;P

Beafer
0

äsch, tro inte att du är cool! jag har ju haft en väderlock i luggen som blev krullig precis innan det började regna ;D /hängbuksvinet

Xiox
0

Coolt Beafer =)

SaraC
0

Va knäppa ni är, klart Lottisen har rätt - snö och vinter luktar på ett särskilt sätt! Har själv legat och halvsimmat ute i den nyss ;)

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Xiox
0

Den som är mest knäpp här, det är V-lang, *viskar till Eros* : säg inte till Lotta att jag alltid tyckt att hon har varit knäpp sen jag började på HiF! ;)

Beafer
0

att vintern luktar speciellt kan jag hålla med om. men att det luktar snö innan det snöar.. nääe.. går inte för sej! ;D

V-lang
0

Attans unge tänk på att du bara sitter en trappa upp Skrikandes

Xiox
0

Oskyldigman ska vara snäll mot barn , det spelar ingen roll va dom gör, man ska vara snäll ^^,

V-lang
0

Och vad har du fått det ifrån bannade unge Skrikandes

Xiox
0

Det spelar väl inge roll! ;) Den lagen har kanske jag hittat på, vem vet? *flinar onskefullt*

V-lang
0

Slänger onda ögat på dig Oskyldig

Xiox
0

Haha, men läs lagarna, där står det " man ska inte slå barn, men barn får slå vuxna " XD

Liss
0

Kan iof tillägga att även min mamma kan säga innan de börjar regna att de ska regna och även snö eftersom hon säger att hon känner lukten. Dock tror jag de är djupare med henne..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

V-lang
0

Tack Lisette alltså är det inte bara jag, jag kan även känna det kroppsligt ibland men oftast på lukten helst när det ska komma snö =)

kerstinjoh
0

I "Mamma, barn boken" står det minsann vad man får göra med odrägliga ungar.

Lotta har fått ett ex så skärp er nu snorisar.Cool

Xiox
0

Aldrig att jag tänker skärpa mig, har heller inget skärp ;P

V-lang
0

Har precis satt mig och bläddrat så passa dig nu Oskyldig

Xiox
0

Bläddrat i va då? bamse tidningen? xD

kerstinjoh
0

Pst…Lotta. sidan 81, kapitlet om tillåtna tortyrmedel.

V-lang
0

Hehehe har precis kommit dit, sitter precis och läser om att man kan tvinga dom att sitta i ett hörn en hel eftermiddag utan mat och liknande Oskyldig *fnissar* ahaaa den var bra hmmm…jaaa den kanske man skulle kunna testa på ungen…jösses kan man göra så också *vrider på huvudet* Förvånad

Xiox
0

:O så får man väl inte göra! ;P dom flesta ungar idag äter inte endå så!