Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 599 ggr
kerstinjoh
0

OT. Godmorgon Söndag.

Sitter här framför TV:n, med laptopen i knät och en kopp kaffe inom räckhåll.

Strålande solsken och två, tre plusgrader.

Alfons ligger utsträkt i sängen och sover sin skönhetssömn. Han är helt slut killen. Odrägliga älsklingstjejen Quila har pinat honom igen. Hon hänger i hans mungipor, hänger i öronen och överfaller Alfons ben och tassar. Hihi, vad skoj de har. Det roliga är att Alfons mycket, mycket sällan blir arg på henne. Men det blir lite småsår här och var. Elin säger att Quila också får småsår. Men det tror inte jag är sant.Oskyldig

Ha det gott idag alla fokusvänner och glöm inte att det är fars dag!

gejsa
0

Trevlig söndag själv kerstin. Jasså, du har själv en laptop! *fniss*

V-lang
0

Godmorgon på er och trevlig söndag =) Själv var jag uppe i tid och ringde min pappa och önskade honom en fin dag. Här i Gävle är det ruggans grått och trist väder man vill bara slänga sig i säng och dra täcket över skallen, men med ett tjog tonåringar i huset som spelar blää-musik så är det inte direkt lönt att försöka Förvånad

[Vargnatt-]
0

Hej på er allihopa :). Jag ska ringa och gratta far om ett tag, han har redan fått ett kort av mig som han blev glad över :). Det är strålande solsken men kallt ute! En perfekt vinterdag! Vi har varit och gått med Aramis på elljusspåret, han fick springa lös och nosa runt på alla spår som fanns där, både människor och hundar, väldigt intressant ;).
Annars är det en städdag! Det ska dammsugas, torkas golv och tvättas!

Quiila
0

God morgon, eller snarare god middag.
Sitter i soffan hos mamma och tjyvar laptopen för att kunna läsa alla hennes inlägg om läskpapper och diverse tokigheter ;)
Quila är med husse och firar svärfar på farsdag, skönt att vara lite hundledig ibland, lugnt om inte annat *S*

~Quila Roze~

Tin-Tin
0

Har precis kommit hem från IKEA för ett tag sen… det kan knäcka vem som hellst.. efter ca tjugo minuter där inne måste jag nästan paniskt springa ut efter luft…brrr..

Har försökt ringa pappa i dag för att gratta.. men han sitter med strömavbrott där de bor vid kanten av berget i Norge.. snö och blåst…
ÅÅh vad jag hade velat vara hemma!

Quiila
0

#5 Åh Ikea, sitter o kollar hemsidan på onödiga saker man kan shoppa :)

~Quila Roze~

Tin-Tin
0

Mmm.. köpte hyllor till mitt pysselrum som bara växer och växer!!! Skrattande

kerstinjoh
0

Skoj! vad är det för pyssel då?

Tin-Tin
0

I detta rum har jag ett stort bord med kontorsstolar, hyllor och lådor med alla mina pysselsaker i.. det jag sysslar mest med är scrapbooking och kortmakeri…papercutting…men det blir ju en hel del annat också… Glad Allt måste ju testas!

AnneN
0

vad är scrapbooking för nått?

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Tin-Tin
0

#10 Kopierar vad jag skrev i en annan tråd…

En scrapbook är som en minnebok, ett dekorerat fotoalbum.. har några scrapsidor i mitt album om jag minns rätt…
Man kan dekorera precis hur man vill…finns inget som säger gör si eller så..
Jag scannar in de bilder jag vill ha, retucherar och förstorar, sedan skriver jag ut…Glad På så vis förstör jag inte de gamla fotona genom att klippa i dem, utan kan leka med dem som jag vill..

Har lagt in många fler, och även skrivit lite mer här inne:
http://www.zoonen.com/perzoonen/artikel.asp?oid=1375415 src="../Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" />
för den som vill se…
Albumsidorna är 30x30 så de är ganska så stora..
Men man kan göra i vilken storlek man vill förståss!

Beafer
0

inte har jag glömt att det är farsdag inte :) jag var hem till pappa för ett tag sen och gav han farsdagpresenten, ett par tigertasstofflor :) haha!