Hundar iFokus

Hundar

Etikettraser
Läst 1102 ggr
fiorano
0

ras

Vilken är er favorit-ras?(Av hundar)Glad

AnneN
0

Finns många men jag tror nog labben har en extra speciell plats i mitt hjärta

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

kerstinjoh
0

……och en mycket speciell plats i mitt hjärta också. Labben, alltså.

[Vargnatt-]
0

Jag måste säga berner sennen och schäfer :)

Karmatarerskanise
0

Usch, det är svårt. Men dobermann är ju vackra hundar. Newfoundland också. Och papillion. Och collie. Och schäfer. :D Och engelsk bulldog :D:D:D Stor favorit.

Liss
0

Jag har nog ingen bestämmd favorit. Men älskar ju självfallet dogon .. så gillar jag bulterrier! Tycker sieran husky är otroligt vackra och andra draghundar också.

Man har nog som favorit den rasen man äger just då oftast.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Misimurf
0

Jag gillar spaniel av olika slag, har en cocker och har haft springer. Gillar deras temperament och sätt. Men självklart så finns det massa andra hundraser som jag gillar och skulle kunna tänka mej att ha. #1 & 2 jag gillar oxå labbe, min kompis har en unghund och han är jätte mysig, tillgiven och lyhörd men ibland kan man bli tokig på honom. Han är nog den klumpigaste hund jag sett, han snubblar över sig själv, tittar bakåt när han springer så han trillar, har ramlat ur bilen när han försökt hoppa in, har ramlat ur soffan ett antal ggr osv. listan kan göras lång

SaraC
0

De flesta av spetsraserna och Grand Danois ligger mig varmt om hjärtat :)

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

bastard
0

Dogo är rasen för mej :)

Fast jag vill även äga en staffe, amstaff, labbe, GD innan jag dör ;)

KerstinP
0

Jack Russel,Greyhound,Bordercollie och många fler men det är så svårt att välja så jag nöjer mig med de tre.

Sara87
0

Berner sennen, York, GD å Kinesisk nakenhund.

Emmelie91
0

Spetsar… speciellt keeshond

zeretki
0

Terriers: Airedale, Kerry Blue, Wheaten, Irländsk terrier, Bedlington, Bullterrier, West Highland White osv. Skulle också vilja ha en Afghan nån gång…fast jag aldrig har umgåtts med någon.

lena1
0

alltså…jag kan inte säga att jag har någon favvoras så…jag gillar alla raser,men ger mina collies ett extra poäng för att dom går att ha till så mycket ;-)

sagalisa
0

taxen såklart eftersom jag har en men det är nog som många säger, man fäster sig för rasen man har just nu…. men det finns så otroligt många raser jag är nyfiken på. Border terrier är en ras som jag gärna skulle skaffa när min taxflicka blivit nått år äldre. Även greyhounden är jag nyfiken på…..svår fråga alltså=)

KajsaM
0

Shetlands sheepdog, collie, mops, jämthund osv.

Xiox
0

Border collie, Pitbull, schäfer och rottweiler är några av mina största favoriter ! :)

Sidentass
0

bulldoggar o mopsar…dom är bara sååå söta o charmiga..har åtta katter i huset så jag får nöja mej att klappa dom jag möter på promenad;-)

MarHai
0

Gillar de flesta raser!
Men jag är väldans svag för Jack Russel och Cocker Spaniel.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

V-lang
0

Schäfer *mums* vill bara ha NU!!!

Också en saarloos om jag flyttar till hus någon gång, en dröm som jag vill ska gå i uppfyllelse =)

Och en massa andra, det finns ju hur många som helst som är hur fina och läckra i sättet =)

bastard
0

+boxer :)

Nathalieee
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

border collie Baset & sankgtbernhards hund :D

kronberg
0

Bichon Frisé & Bearded Collie <3

Kristina-
0

Wheaten my love !

Ellenfyrkant
0

Sheltie <3<3

Mvh Ellenfyrkant

Ellenfyrkant
0

Det är min 5 månaders gamla kille, Zigge på bilden jag la upp :D

Mvh Ellenfyrkant

skanorskaniner
0

Flatcoated retriever och Cocker spaniel.

fiorano
0

#25 Söt!

Tette
0

Är väl svagast för pitbull, amstaff och staff egentligen, dock har jag fått upp ögonen för mallen nu och även schäfer.

AnnaKarin
0

Curly Coated Retriver, Labrador, Dogo, Greyhound, Chihuahua……. Jag gillar alla raser men det finns många jag inte vill ha även om de är vackra.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

wild_child__
0

Eng.Staff & Rottis, dock är alla staffe/bull raserna bedorande!
Så det blir bland dom.. ?=

mintooo
0

Kh fox Terrier (L)