Hundar iFokus

Hundar

Etikett: bilder-och-filmer
LĂ€st 1157 ggr
TiaAce
8

Valkommen Rocco

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta ar lilla Rocco. Han ar 8 v och en liten Lagotto đŸ˜ Han ar min mammas valp.

flocken
2

Men sÄ söt.

..
SajtvÀrd sÀllskapskaniner och hÀst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

hemul
3

Vilken min! Kommmer han att göra en massa bus eller? 😂

Wellcraft
1

Åh, vilken gullunge. Grattis till att ha skaffat vĂ€rldens bĂ€sta ras đŸ˜‰

HĂ€st, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

TiaAce
0

Tack alla! han ar jattesot men har ocksa massa bus for sig đŸ˜ƒ #3 hur ar din Lagotto? Sjalv kanner jag inte rasen sa val
.

Fransu
0

❀

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

HannaRa
0

Men Ă„h, Vilken gullunge! 😍

Wellcraft
0

#3 Det som utmÀrker honom mest Àr vÀl att han Àr otroligt intelligent, han kan massa ord, meningar, olika namn pÄ saker m.m och kan svara pÄ olika frÄgor.
Otroligt stor personlighet, han Àr mer som en mÀnniska pÄ fyra ben Àn en hund.
Sedan Àr han vÀldigt stabil, helt orÀdd och smidig i alla miljöer. Funkar bra med mÀnniskor, gillar inte barn men han beter sig bra ÀndÄ. Funkar bra med andra hundar och djur (har bott med frigÄende kaniner och hamstrar), lÀtt att ha lös. Otroligt lÀtt för att lÀra, lÀr sig otroligt fort. Mycket arbetslust och driv, funkar inom alla hundsportsgrenar förutom möjligen skydd och ipo, av förstÄeliga skÀl.
Han har ganska mycket humör och Äsikter dock, vilket kan vara negativt ibland.

Kul med fler lagottos pÄ sajten!

HĂ€st, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Wellcraft
0

FÄr jag frÄga vilken kennel Rocco Àr ifrÄn?

HĂ€st, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

TiaAce
0

#7 tack sa mycket!! Rocco ar valdigt oradd och hade inga problem alls med att traffa mina 4 hundar nar vi hamtade honom fran flygplatsen.  Efter 2 dagar hoss min mamma kan jag redan se mycket av vad du beskriver. Ar sa glad for min mammas skull att han ar sa cool med allt. Och jag ska nog ta och sno honom for agility medans mamma ska kolla lite Nosework đŸ™‚

#8 Rocco ar fran en kennel nara Melbourne, Australien :)

Wellcraft
2

#9 Lycka till med den lille :)

HĂ€st, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund