snön då:P
Ja nu e snön här min hund är hur glad som hällst.
hon värkligen älskar snön, gör era hundar de ??
och hon äter snön också .. och de kanske inte e så bra, hur ska jag få stopp på de ??
lägger in lite bilder på berit i snön .. kan nio också lägga in snö bilder :)
// lotta
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower
här är den nyaste snön vi har fått nu är de lite lugnare bilder
Vår hund har aldrig sett snö, så vi får väl se. Om det nu kommer någon jäkla snö … vill ha vill ha vill ha
hera, det brukar vara jättekul att se deras första reaktion på snön…berätta hur det gick sedan ;-),när väl snön ligger kvar vill säga…
Den brukar inte ligga kvar hä :/ Kanske ett par timmar. Så jäkla kasst!
tråkigt jag hoppas den får ligga lite i alla fall…
Ja, visst är det mysigt med snö :) Fina bilder!
Här är det också snö nu och Eros är jätteglad, han älskar snö o kyla :)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
ja han är ju en snövit själv med ju ;-), han blir säkert lika glad som snoddbusen kan jag tro….gör han snöhundänglar också,det gör snodden jämt:-)
Ja han älskar att rulla runt och gräva sig ner i snön :) Nu när snön kom var den ju inte så djup, men han körde ner nosen och rusade framåt :)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
låter mysigt med era hundar :)
fina bilder :)
älskar när hunder blir glada av ingen ting :) lite snö liksom :)
hehe

Aramis har aldrig sett snö, jag hoppas det kommer en del här i Värmland i år, vill så gärna se hur han reagerar på det :)

Gaaaa visst är dom gör söt första gången dom är med om snö…och just den där lilla snödrivan på nosen är ju bara så söt =)
Skorpan tror att hon har ensamrätt på snön :P tar man hennes snö så blir hon supersur.

*suckar* Gud så söt han är, man blir ju alldeles matt i benen bara man ser honom. Lilla plutt Ecko 
gu va gullit :)

¨här är det också snö!
Balder tycker snön är hur kul som helst.
Här får han ett "damp-ryck" på svärföräldrarnas gård.
# 30 *asg* han ser inte klok ut!! Men så söt ändå.

#30 Skrattar så jag skriker vilken skön stil han har det riktigt syns vad roligt han tycker att det är =)