Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 622 ggr
flocken
0

Hund i Växjö - tips

I början av september kommer vi ha syskon träff med våra hundar i Växjö. Har lyckats hitta flera syskon till min amstaff/ leonberger så nu ska vi äntligen ses. Vi åker från Stockholm, Linköping, Helsingborg o jag strax över Kalmar. En av oss kommer med tåg. Ingen av oss har varit i Växjö. Några tips på vad vi kan hitta på? Bra ställen att gå? Osv

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

JoannaLi
0

Åhå! 😀 Ja, alltså att gå runt sjön inne i Växjö är ju väldigt fint. Området runt brukshundsklubben är också jättefint! Det ska finnas många rastgårdar runt om i stan, men har aldrig varit på en, så kan ej uttala mig. Annars måste jag ju slå ett slag för Ingelstad. Galet fina områden att gå, runt sjön är det fint och berett, finns annars en fin milen-runda i varierande och vacker miljö, det finns en rastgård och så måste jag ju säga att Ingelstadgymnasiets skogshägn… 👌 Finns både skogahägn och små dammhägn osv. Ska så vitt jag förstått vara helt ok att använda! (Går ofta folk där när vi har lektioner osv 😊) Espresso House inne i stan får man ju ta in hunden på. Vet inte så jättemycket annat som är spännande… Något specifikt som du funderar över? 😊

flocken
0

Tack för svar ☺ Vi ska ses vid centralen o utgå därifrån. Har försökt kolla lite kartor o ser ut att finnas grönområden. Har hittat en syster oxå så vi blir nog några stycken.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering