Bildtråd : Jag och min hund!
Jag vet inte om det fins en nyare sådan här tråd sen 2012 som jag nyss kollade i. Tänkte de kunde va kul att se självporträtt med era jyckar! Speciellt med tanke på uttalandet "sådan herre sådan hund" liknar ni varandra!? Bomba gärna med bilder allihop! :)
Inte vet väl jag om vi liknar varandra, men vi matchar i själen iallafall, jag och Tinja 😍
Jag känner att vi är så lika men ändå så olika till sättet och utseendet. :P
Det vi mest har gemensamt är att vi båda trivs bäst ute i det fria, inga krav bara njuta av livet som de skogstroll vi är. :)
“Is it weird in here, or is it just me?”
https://www.youtube.com/watch?v=aZQDb8N6Gyw
Åh va ni alla har söta hundar!😍 Jag tycker det är lite roligt för även om ni kanske själva inte ser likheter så tycker jag att man nog vist kan se dem! hehe! på allihop! ligger kanske i betraktarens ögon? Jag skulle kunna lägga upp en själv, på mig och familjens hund (som dock nästan var som min hund då jag bodde hemma) men det skulle kanske inte vara "samma sak".
Till sommaren kommer jag dock kanske få min första egna vovve! (beroende på kullen👍😍)
Vet inte om jag är lika mina hahah! Bjuder på lite muppbilder 😃
Konstinstagram: @toxiccetacean
Peta inte på salamandern. Den sover.
#11 HAHA älskar bilden på dig och din kille (?) Bästa bilden!♡♡
Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography
#12 haha yes det är vårt familjefoto 😂 tänkte visa den här men här ser man ju inga ansikten 🤦♂️
#13 Gud vilken fin collie! Det är en korthårig collie va? Väldigt söt! :D
#14 åh tack! Japp han är en korthårig collie som snart fyller 4 år 😍
En till bild för min tik ;)
Jag tycker att vi är lika, väldigt lika och ihopväxta 😂
Hon gör mig lycklig och fjantig den här tjejen, Hon har så tydligt språk och är så snabb på att förstå mig så hon är min drömhund. Även fast hon är reaktiv och snabb som satan själv 😛 Och på det, Världens dramaqueen.. Lite som mig själv då kanske 😎
#17 Måste bara säga lite så där OT: Så vacker du är! Vad är Zoe för ras? Hon är jättefin och ser lagom stor ut :-)
Vi är nog rätt lika…
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Orkar inte tagga alla nya inlägg men alltså det här är ju bara för intressant! Man kan verkligen se er i era hundar! Guud så spännande! 😍 (ni har alla så söta vovvar oxå!)
Ny favorittråd!
Vad söta alla är! Och alla hundar! :D Tycker faktiskt man ser likheterna
#29 Sån underbart fin hund😍