Ny valp!!!!!! =D
Mamma och jag var och tittade på en valp för en vecka sen, ägaren skulle ringa dagen efter och säga om vi fick henne eller inte. Mamma sa att någon annan fick ta henne, jag blev jätteledsen! Nu när jag satt och tittade på tv frågade hon om jag ville ha min julklapp nu eller sen (jag kan inte vänta med presenter =) )
Jag sa självklart att jag ville ha den nu, jag fick en påse med vad jag trodde var ett rosa skärp och ett par rosa strumpor. Sen såg jag att det var ett koppel, ett rosa diamant-halsband och en liten hundfilt!
Jag kramade mamma och började gråta av glädje, jag skulle få Cornelia!!
Cornelia är en Cavalier King Charles Spaniel och hon är en tricolor, och hur söt som helst! På bilden som jag bifogar ser hon lite sur ut, pga. dom bruna "ögonbrynen". Ville bara skriva av mig lite.
Grattis! Hon är ju supersöt! :)
Grattis!! :)
#1: Tack! Ja visst är hon
Jag kan inte sluta le, är såå glad!
nämen vad roligt för dig,jag förstår att det kom tårar…lycka till framåt med henne ;-)
Tack så mycket allihopa! :)

Vad besviken jag skulle blivit om min mamma sa att vi inte skulle ha valpen. Din mamma måste haft jobbigt att försöka se allvarlig ut. Vilken luris. vilken super bra mamma. Hoppas du får jätte mycket glädje av lilla Cornelia. Att ni får det av varandra.

Grattis vad skoj =) Lycka till med den nya familjemedlemmen
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#6: Jaa, jag funderade också på hur 17 hon kunde hålla sig för att avslöja hemligheten!? Haha vi kommer att ha mycket glädje av varandra, har önskat mig en hund i ett år nu!

#8 LYCKA TILL!
TACK! =)
Grattis, de låter som världens bästa julklapp måste jag säga!:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Förstår att du är lycklig nu :) Grattis och lycka till med den söte :)
Vilken liten sötnos !!

Vilken sötis…grattis =)

Ååå va söt hon är. Förstår din känsla fick precis som dej ett koppel i julklapp när jag skulle få min första hund. Men mina föräldrar hade inte köpt någon hund utan jag fick i stort sett själv välja vad jag ville ha för hund. Jag bestämde mig för en springer spaniel och det tyckte mina föräldrar oxå skulle passa oss. Så för ungefär 10 1/2 år sen hämtade vi våran lilla springer Cajsa, tyvärr så dog hon förra året, det var helt klart en av de värsta dagarna i mitt liv men man får försöka minnas allt roligt man haft ihop. Bifogar en bild på henne. Världens underbaraste hund
Lycka är en liten varm valp ! Grattis och Lycka till !

vilken sötis lycka till med valpen
Man tackar, man tackar! =D

Grattis till den lilla sötnosen!
Man tackar igen, man tackar igen! ^^,