Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 787 ggr
[john_anders88]
9

VARNING KÖP INTE DENNA!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Jag vill här med ge er alla en varning om en produkt som jag avråder alla att köpa. Det är en camping stol från Oliver's petfood. https://www.olivers-petfood.se/hund/andet/merchandise/olivers-camping-chair Den har en väldigt bristande kvalité och är farlig att använda. Alla plastdetaljer går sönder och stolen viker ihop sig, så du riskerar att få dom olika stålrören intryckta i kroppen. Jag har kontaktat Oliver's petfood om detta och dom har inte gjort något åt detta, så därför får ni varningen här så ni inte köper dessa.

hemul
0

Usch! När jag var i tonåren och lätt som en fjäder och satt i en sån där trädgårsstol där sits och rygg består av flätade plastband gick några av banden i sitsen av. Rumpan åkta i backen, satt med benen rakt upp i vädret,  och jag skrapade upp hela ryggen på muttrarna som höll fast banden mot ramen därbak.  Rejält skinnflådd blev jag och det tog lång tid att läka. Har faktiskt varit lite rädd för såna där fladdermusstolar av den anledningen. Men ser ju lätt att man kan skada sig ännu värre på en sån.