Mina älskade hundar:)
Vilka finar hundar du har :) Måste vara härligt med så många :)
Tack för korten. Härligt med ett gäng hundar!
Alla är jätte fina.. Önskar min tjurfia kunde acceptera annan hund som delar matte med henne.
Annars skulle jag gärna ha en trasselsudd till *liten hund*.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Inga problem här iaf, alla accepterar varandra och för att göra det lite lättare så kastrerade jag bägge hanarna i höstas.
Det är ett härligt gäng:) Men visst blir det jobbigt att gå ut med dem ibland….
#9 Jag tror min kan acceptera en kompis om den kommer in som valp..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Vad roligt med så mycket hundar, Det är en söt whippet som du har. Jag har också en Whippet som är 9½ år gammal. Min fyller tio år i Feb nu om några månader..Snart har jag en till whippet:)
Hälsningar Anneth
..och min Maxidor eller maxi som vi kallar honom fyller 10 år 7 mars, så de är nästan jämngamla:)
Jättefina! :)

Vilka snyggingar =) Ja skulle jag ut med dom… eller skulle det bli tvärt om tro….hmmm jag måste nog få fundera på 
pst… Maxidor? Får vi värva dig till Tantisgänget?

d e så typiskt dig Kerstin o försöka få över alla på eran fjöniga tantissida =P

Vadå fjöninga…nu märks det att du fått några för många bonkar i skallen damen…
Självklart vill hon vara med oss smarta och intelligenta tantisar som har svar på allt som har med livets goda att göra 
hahaha smart o intelligenta livets goda.. mjo om d e innebär o bada bastu me sjömän, spela in konstiga videos, tappa minnet o dricka så mycke öl att om ni slutade skulle systembolaget gå i konkurs =P hahahahaha
Tantisgäng?
Visst
, men förmodar att det bara är ett namn o att ingen känner sig så….

Ohhh nej vi är förklädda 25 åringar 
20, nejdå det är bara spex alltihopa, jag tillhör visst också tantis gänget…men det är rätt kul att hålla med snorisarna ibland också :-)))).
Gud vilka härliga bilder på dem alla jättekul att se….jag kan förstå att det kan bli trickit att gå ut med alla samtidigt, jag har haft 3 som mest och yorken fick alltid gå ut först sedan tog jag de större colisarna.
# 20. Vi på hif som är förståndigast, med ålderna rätt, tillhör tantisarna. Att vi sedan är ungdomligast och snyggast och smartast har snorisarna svårt att begripa.
Det är därför de är snorisar. De fattar inte så mycket!
Fast även om det inte låter så, så tycker vi om varandra!
haha hon har en alldeles egen vilja alltså….mycket likt min york
Jag ÄLSKAR hundar, min dröm är att ha så många gosiga hundar som du har. Gud va avis jag blir
Verkar va ett härligt gäng med både stora och små vovvar.
sover dom i sängen allihopa? 
#26 De sover i sängen allihop i omgångar, kan man säga. Alla får inte plats samtidigt och vissa av dem tycker det blir för varmt efter ett tag. Vissa nätter kan vara lite jobbiga, helst för maken som ska upp o jobba tidigt.