Hundar iFokus

Hundar

Etikettpresentationer
Läst 730 ggr
[Maxidor]
0

Mina älskade hundar:)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte jag lägger väl in dem här mina söta vovvarSkrattande

Börjar väl med den äldste som heter Balzac Maxidor, whippet och är 9½ år

[Maxidor]
0

Jack blev 9 år nu i sep 2007 och är en border/golden. Inte mkt till golden utseende dock!

[Maxidor]
0

Mina vår lill-tjej är drygt 8 år och en pekingese/shih tzu:)

[Maxidor]
0

Maia blev 3 år i somras och är egentligen mitt "barnbarn", men bott här sen i påskas nu. Blandning av golden/border

[Maxidor]
0

Elsa är också mitt "barnbarn" som också flyttade hit i påskas, hon blev 1 år den 20 augusti i år. Hon är en golden/border hon också

[Maxidor]
0

Yngst är lilla Lucy en shih-tzu tjej som blir 1 år den 10 oktober 2007Kyss

[Vargnatt-]
0

Vilka finar hundar du har :) Måste vara härligt med så många :)

kerstinjoh
0

Tack för korten. Härligt med ett gäng hundar!Skrattande

Mymlan
0

Alla är jätte fina.. Önskar min tjurfia kunde acceptera annan hund som delar matte med henne.

Annars skulle jag gärna ha en trasselsudd till *liten hund*.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

[Maxidor]
0

Inga problem här iaf, alla accepterar varandra och för att göra det lite lättare så kastrerade jag bägge hanarna i höstas.

Det är ett härligt gäng:) Men visst blir det jobbigt att gå ut med dem ibland….

Mymlan
0

#9 Jag tror min kan acceptera en kompis om den kommer in som valp..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Anett Lindbom
0

Vad roligt med så mycket hundar, Det är en söt whippet som du har. Jag har också en Whippet som är 9½ år gammal. Min fyller tio år i Feb nu om några månader..Snart har jag en till whippet:)

Hälsningar Anneth

[Maxidor]
0

..och min Maxidor eller maxi som vi kallar honom fyller 10 år 7 mars, så de är nästan jämngamla:)

lill-jarven
0

Jättefina! :)

V-lang
0

Vilka snyggingar =) Ja skulle jag ut med dom… eller skulle det bli tvärt om tro….hmmm jag måste nog få fundera på Fundersam

kerstinjoh
0

pst… Maxidor? Får vi värva dig till Tantisgänget?

Anett Lindbom
0

#12,  Min Benji(Kaseys Bellmondo) blir 10 år den 10 februari, kul med ett par gubbar som är nästan lika gamla.

Malin-A
0

d e så typiskt dig Kerstin o försöka få över alla på eran fjöniga tantissida =P Hemlis Skrattande

V-lang
0

Vadå fjöninga…nu märks det att du fått några för många bonkar i skallen damen…

Självklart vill hon vara med oss smarta och intelligenta tantisar som har svar på allt som har med livets goda att göra Flört

Malin-A
0

hahaha smart o intelligenta livets goda.. mjo om d e innebär o bada bastu me sjömän, spela in konstiga videos, tappa minnet o dricka så mycke öl att om ni slutade skulle systembolaget gå i konkurs =P  hahahahaha

[Maxidor]
0

Tantisgäng?

VisstSkrattande, men förmodar att det bara är ett namn o att ingen känner sig så….

V-lang
0

Ohhh nej vi är förklädda 25 åringar Oskyldig

lena1
0

20, nejdå det är bara spex alltihopa, jag tillhör visst också tantis gänget…men det är rätt kul att hålla med snorisarna ibland också :-)))).

Gud vilka härliga bilder på dem alla jättekul att se….jag kan förstå att det kan bli trickit att gå ut med alla samtidigt, jag har haft 3 som mest och yorken fick alltid gå ut först sedan tog jag de större colisarna.

[Maxidor]
0

Jag tar alla utom lilla Mina då den lilla "räkan" vägrar gå i koppel och sällan går åt det hållet jag anser att hon ska gå:)

Så lilla fröken envis o jag brukar gå ett par koppellösa mindre prommisar per dag då hon inte är mkt för att gå nån längre sträcka!

kerstinjoh
0

# 20. Vi på hif som är förståndigast, med ålderna rätt, tillhör tantisarna. Att vi sedan är ungdomligast och snyggast och smartast har snorisarna svårt att begripa.

Det är därför de är snorisar. De fattar inte så mycket!

HemlisFast även om det inte låter så, så tycker vi om varandra!

Det där har jag ALDRIG skrivit, ifall någon skulle fråga.

lena1
0

haha hon har en alldeles egen vilja alltså….mycket likt min york

Kinna1
0

Jag ÄLSKAR hundar, min dröm är att ha så många gosiga hundar som du har. Gud va avis jag blir Glad Verkar va ett härligt gäng med både stora och små vovvar.

sover dom i sängen allihopa? Flört

[Maxidor]
0

#16 Whippet är en mkt speciell ras faktiskt, mysiga och snälla, dock ganska tråkiga, iaf Maxi, som helst ligger nedbäddad i sängen eller soffan hela dagarna ocft ser man endast en bit av rumpan och svansen på honom….

Bif. en nytagen bild på honom:)

[Maxidor]
0

#26 De sover i sängen allihop i omgångar, kan man säga. Alla får inte plats samtidigt och vissa av dem tycker det blir för varmt efter ett tag. Vissa nätter kan vara lite jobbiga, helst för maken som ska upp o jobba tidigt.

Anett Lindbom
0

#27, Ja så där ser det ut i min säng också, alltså en whippet som har bäddat ner sig själv….

Kristall
0

Va roligt det måste vara med så många hundar :) Själv har jag "bara" en, vill ha en till (en NF helst, eller en labbe :D) men dt vill inte morsan >.< Fast Lunizen räcker o blir över ^^

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)