Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1622 ggr
[MatildaW]
0

OT! Halloween.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min mamma ville att jag skulle lägga upp en bild på hur jag ser ut idag, det är ju halloween och jag ska iväg till kompisar. Så ja, enjoy the picture, jag bjuder på den ^^ x'D

Karmatarerskanise
0

Det var egentligen i onsdags, men det är väl i helgen alla kommer fira det :)

Vad hemsk du ser ut :)

[MatildaW]
0

Tillägger:

På framsidan står det: Jag har stoppat fingrarna i ett eluttag.

På baksidan står det: Det borde alla hiphopare göra!!

[MatildaW]
0

#1. Tack xD

V-lang
0

Hahaha du är så snygg…men jag tror nog du är en bortbyting iaf om jag får bestämma ;)

kerstin_70
0

nu ska du vara snäll lotta hon är ju så snygg

Sara87
0

Uuuuh!! Creepy ;S

lena1
0

här kommer en halloween hälsning från mig och snodden buuuuu på er allihopa :-)

kramis

Lena och buse

V-lang
0

Huaaa har djävulen tagit över honom???

Du kan ju tänka dig vad jag tänkte när jag kom hem och såg min unge för att inte tala om badrumsgolvet som var fullt i hårspray Cool

lena1
0

hahaha ja man kan tro det ju…jag tyckte den var så passande :-)), jasså har dom sadlat om till spöken hela bunten:-)

V-lang
0

Huaaa jaaaa….i natt hoppas jag att jag sover när dom kommer hem annars finnes risk att man gör i brallan Förvånad

lena1
0

hehehe du kanske vaknar nymålad du med i morgon bitti, man vet aldrig vad sånna där kan ta sig för när man sover hahaha

Liss
0

hahaha… fan, jag as garva när du sa vad de stod på baksidan matilda:P hihihi!!! Du var ju skit cool

Men jag saknar bilderna på emma och simon också faktist:) hon lova att jag skulle få se de..

Ja jag sitter ju i en skjorta med döskallar, en scarf runt halsen (svart med vita dödskallar) och en scarf runt handleden med dödskallar;P svarta jeans.. hehe.. så de blev dödskalle women eller nått?:P hum.. Lila sotade ögon.. riktigt bra:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

lena1
0

lis!!! akta dig så inte min halloween snodden kommer och biter dig i baken :-)))))

V-lang
0

Jasså damen ska ut och spöka runt ikväll, akta bara så du inte möter lilla Matilda på gatorna hon såg mer eller mindre hysterisk ut när hon gick *S*

Och du hoppas du får roligt ;)

lena1
0

ja du ser lotta matilda och snodden kommer att skrämma ihjäl henne om hon är ute och slarvar hehe…

kerstinjoh
0

I kväll ska jag absolut inte gå ut!!! huaaa!!

V-lang
0

Inte jag heller…jag vägrar!!!! Jädrans ungar dom har ingen respekt för oss äldre längre Oskyldig

kerstinjoh
0

Typiskt snorisar! Springa omkring och skrämma ihjäl folk till höger och vänster.

Annat var det på våran tid.Oskyldig

AnneN
0

Skolfoto från gymnasiet Räcka ut tungan

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

kerstinjoh
0

huuuuaaaa……tur att jag slipper gå ut i kväll. Alfons är hos kompisen Quila så i kväll slipper jag nattpromenaden.

Undrar om elin o pojkvännen får någon sömn med båda dessa vildar hemma.

V-lang
0

japp då höll man ungarna i korta tyglar Oskyldig

kerstinjoh
0

*funderar* undrar vilket kapitel jag missade i "Uppfostringsboken"Fundersam

V-lang
0

Hmmm..jag måste ha missat hela Fundersam

kerstinjoh
0

Men jag har en ruskigt bra "Mamma barn boken" som har förföljt mina ungar hela deras liv. Jättebra bok för det står det att mammor har rätt o vet bäst.

Den funkar än i dag, men en av mina snorisar börjar fundera på om boken verkligen finns. Fast det borde hon väl fatta själv att en så dyrbar bok kan man inte visa upp hur som helst.Flört

V-lang
0

*viskar* kan du skicka mig en kopia, jag menar bättre sent en aldrig ;)

[MatildaW]
0

#12. Haha xD tack, jag kom på allt alldeles själv :D

Äsch då mamma, jag såg väl mer eller mindre normal ut, se bara på allt annat folk :P

Och då ska ni veta att ALLA jag var med var utklädda, och alla var hungriga, så alla begav sig till McDonalds mitt i stan idag, tror ni folk stirrade lite eller? :P

Liss
0

Världens dåligaste kväll skulle jag vilja påstå!!!!!!Skrikandes

Först kommer vännen hit och vi sitter och tittar på idol och käkar popcorn och ostringar.. mums! När vi kollat även på fredag hela veckan och all jäla skit reklam och tillslut kommer till utröstninigen i idol.. Ja, då SLOCKNAR hela huset.. när jag kollar ut.. ja hela området är becksvart!
Ringer mamma fort som tusan,hör batteriet pippa.. inte kan jag ladda heller!!
Mamma sa att hon vart vid elgrejen och de hade smallt till som in i heee** te.. Hela stan hade slocknat.. men gud så kul!

Ecko är rädd för mörker,så han sitter och skäller hela tiden åt sin egen spegel bild i fönstrena och åt alla som låter som pratar jätte högt i lägenheterna för dem är så uppspelta.
Jag går till grannen och frågar om tändare och tänder varenda ljus i lägenheten..

Jag ser hur ecko kryper fram över golvet med svansen mellan benen och upp i soffan. Sätter sig och KISSAR!!! Hur länge sen var de inte han var rumsren! Nu vet ju jag iaf HUR rädd ecko är för mörker.. stackars kille!:( fy tusan vad synd jag tyckte om honom.. Ville ju inte lämna honom alls.

Men men.. tillslut kom vi iväg och åkte till palace (pubben) vi hamnar i en jätte kö.. de kommer några snorungar och tränger sig.. och 'ännu några.. när vi kommer fram är klockan fem över tolv.. Vi hade ett gratis sms.. men neeh! vi fick inte gå IN!!! Vi skulle betala 100KR för FEM YNKA MINUTER!!!!

Skulle vi förklarat allt för dem kanske? pff.. I D I O T!
Vi fick vända ut igen i regnet och kylan.. åka hem.. och jaa, här sitter jag i myströjan med allt smink borttaget igen.

BLÄÄÄÄÄÄ! Aldrig igen!

V-lang
0

Men fy vilken oturs kväll och när du för en gång skulle ut och ha en kul kväll, och stackars Ecko gubben att han är så himla mörkrädd Förvånad Usch vad jäkla tråkigt att få vända i dörren och åka hem igen efter att gjort iordning sig och allt.

Tröstkram till dig och krama om Eckogrisen och tala om för honom att han ska inte vara rädd för mörkret han har ju Morì som kan skydda honom Skrattande

kerstinjoh
0

Lille fjompige Ecko-grisen. Är han så rädd för mörker. Stackars kille! Men förhoppningsvis går det över när han växer till sig.

Hu, vad tråkigt att fixa till sig för att sedan få vända i dörren o åka hem igen! Det kan få det goaste humör att försvinna.

En snoriskram skickar jag!

Liss
0

Jaa, blev riktigt sur! Min vän skulle skicka ett arg brev till palace sen. Att dem inte kunde ruka på fem minuter för männsklighetens skull liksom.. (gratis-sms räckte bara till 12 och den var fem minuter över) De kändes liksom så bajsigt! Ville ju inte berätta en hel historia om min hund och mörker och snorungar som tränger sig:P

Men men.. hade för en gångs skull sminkat mig rejält för halloween och allt, var bara att tvätta bort. Men var väl bäst att åka hem till ecko ändå

Jaa.. han är visst SÅ rädd för mörker.. När allt slockna trök han upp sig i mitt knä så nära som möjligt. När vi gick för att låna tändare satt han och yla efter mig. När vi kom tillbaka gick han som en svans efter mig hela tiden.. och så när jag hade tänkt lite ljus och tyckte att de var rätt bra så kryper han upp i soffan och kissar på sig sittande!:(
Han satt också och skällde nästan konstant efter alla ljud!

haha, lottis! Inte tusan var Mori till mycket hjälp.. han sov i sin puff;P

V-lang
0

*fnyser* Attans kattskrälle…och den ska va brorsa till Ecko.

Kom du till mig Ecko här har du både Skorpan och Doris som ställer upp i vått och torrt Oskyldig

kerstinjoh
0

Inte att unda på att stackars Ecko-gisen är som han är. Ett kattskrälle till syster och en Töntbull till morbror. Ojojoj. Så är han väl lite tasslös också?Oskyldig

V-lang
0

Ja just ja Kerstin jag har fortfarande din Eckotass liggande här, min har jag med mig när jag sover som gosedjur….den påminner mig om våran lilla gosestund när jag var hos dom Kyss

Liss
0

BILDER PÅ EMMA TACK!!!!:P

V-lang
0

Jag ska säga åt Emmapemma i morrn, hon har varit hos sin pappa i helgen eller mer i Simons bil…han fick ju körkort i fredags =)

Beafer
0

luuugn ba lung :) jag har inte fått bilderna av min vän en. så jag har bara bilder när vi inte är sminkade. och det är ju inte lika roligt ;D

Liss
0

hum.. i simons bilFörvånad de lät ju bra lotta.. haha!

okej okej.. men jag vill SE!:)

Beafer
0

okej okej. här är jag och Simon. osminkade och jag har inte fixat håret. erkänn, Simon peruk är så HET!

lägger in en bild när vi är sminkade och fixade sen :)

V-lang
0

*ASG* Het vart då nån stanns?????? Absolut den fulaste peruk jag sett, han ska inget hår ha ;)

Liss
0

haha, va tusan ska han föreställa?:P

Beafer
0

han skulle vara en död Paul Mcartney ;) även om han är levande.. men men..

V-lang
0

*ASG* I allra högsta grad levande, han är ju aldrig tyst Oskyldig