Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1402 ggr
CayKantos
0

"Låna" hund 

Ingen har i Göteborgs -> Kinna området som skulle vilja bli av med sin hund typ en gång i veckan?  (Bor I Härryda, Hällingsjö och har tyvärr inget körkort än) 

Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography

immobilized
0

Bor tyvärr inte i Göteborg, men undrar - vill du låna hund dvs flera dagar eller endast hundpassning/doggywalker? 🙂

Sajtvärd: Barnens ifokus   Medarbetare: Spetsar & urhundar & Tonåringar ifokus

Facebook: Iron Wolf - working sleddogs
Gilla oss där och dela gärna!

.

Fridaaaa
0

(Syns rutor där det förmodligen ska var emojis, man får använda sig av iFokus egna)

Undrar som #1 :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

CayKantos
0

Haha! Förstår varför ni undrar ;) Jag skulle gärna typ en gång i veckan "ta hand om" en hund. Dvs gå med den, träna med den och lite sånt. Har ett sånt träningssug eftersom jag inte har egen hund.. :) men eftersom jag jobbar har jag inte möjlighet för mera än en gång i veckan. Skulle IOFS kunna innan jobbet så jag börjar 13 dom flesta dagar, men då kan det inte vara för långt bort… Är det på mina lediga dagar kan jag åka lite längre :) brukar vara ledig onsdag, men annars är det lite rörligt.. kan dock bestämma en fast dag jag vill vara ledig :) (Går inte att använda dom på telefonen)

Instagram

Fialialej
0

Min syster har en hund hon behöver hjälp med ibland, och vill säkert ha avlastning vissa helger. Hon bor i Göteborg. Hör av dig till mig i PM och berätta mer om dig själv så kan jag skicka vidare till henne. :) Det är en gansk stor, arbetsvillig och rolig blandrastik.

"På natten är alla katter svarta"

CayKantos
0

#4 Vad kul! PM skickat ^^

Instagram

Wellcraft
0

Synd att du inte bor närmre. Hade varit skönt att bli av med antingen Herr Hund eller Slyngeln någon gång då och då 😎

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

CayKantos
0

#6 ja! Vart bor du då? Har du två? :)

Instagram

Wellcraft
0

#7 Bor ändå bort i Norrköping 😭
Har två, en lagotto och en border.

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Frida B
0

Du kan få låna dobby, behöver hundvakt fredag kväll ;)

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

CayKantos
0

#9 vill jag gärna! Vilka tider pratar vi? :) #8 ojoj. Vad synd du bor så långt bort. Men vad kul med två hundar ;) dubbelt arbete dock :b

Instagram

Wellcraft
0

#10 Tycker det blivit mindre arbete sen vi skaffade nummer två😃

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund