Livet med Aramis
Nu har vovven varit hos oss i lite mer än en månad, men det känns som om vi aldrig varit utan honom :).
Jag var så orolig först, mitt vanliga dåliga självförtroende som sa att jag skulle ju aldrig klara av att uppfostra en hund, aldrig kunna lära honom något eller så.
Jag har bevisat mig själv fel och det är jag så glad för :). Han kan som det är nu; sitt, ligg, stanna, hit, vacker tass. Och mitt hjärta värker av stolthet varje gång han lär sig något nytt.
Mitt liv är faktiskt helt nu, med sambo, katt och hund. Hunden var den biten som saknades tidigare och fick mig att gråta så mycket. Aramis har ändrat på det, jag har bara gråtit en enda gång sedan han kom hit, förr grät jag ofta.
Tänk vad en liten krabat kan göra för ens liv och glädje :). I morgon är det dags för Aramis att få sin vaccination, hoppas det går bra men det gör det säkert. Han är så glad i alla människor och andra hundar, vill fram och leka och busa. Social och följer en som en svans ibland :).
Ja, jag ville bara skriva av mig lite glädje över min underbara Aramis, han har gjort livet lite rikare :).

Åhhh det låter så härligt…och att han fått mig på fall det är ju inget nytt *S*
Och att han fått dig att må bättre känns skönt att höra, dom har ju en viss förmåga dom små liven att få en att må bra =)
Och din underbara Aramis är fortfarande väldigt frestande att låna på obestämd tid ;)
*skratt* Nej du har ju blivit hans största fan förutom matte och husse då ;)
Ja visst har dom det :). Det är sjukt så stor ändring det blivit på mitt humör efter att han kom, och det är nog uppskattat hos sambon också *skratt* Så slipper han ligga och försöka pussla ihop mig varje kväll :).
Du får inte kidnappa honom har jag sagt ;). Men har du vägarna förbi Munkfors nån gång (om man nu någonsin har det:P) så säg till så får du kaffe och gosa med honom :P

Men du Munkfors vad jag känner igen det….hur långt ifrån gävle är det?
De ligger vid uddevalla va?:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Ja jag vet inte men jag tycker det låter så välbekant =)

Nej Munkfors ligger i Värmlnads Län… :) själv bor jag i Säffle som ligger i Värmlands Västra del :)

Ni blandar nog i hop MUnkfors och Munkedal tänker jag. Jag har bott där nere oxå :D hihi

Upps kan det vara så dumt ;)
Aha, hihi.. jag trodde munkfors och munkdal var typ liknande
hihi.. sorry
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Haha ja inte ligger det nära Gävle iaf :p Sorry om jag varit seg på att svara här men har inte haft en fungerande dator i huset :P

Jäla skit då…ack så fel man kan ha 

2 månader med lillplutten…han är ju bara för härlig, jag tycker inte det var länge sedan du räknade dagarna tills han skulle komma hem =) och när du hade svårt att välja vilken av dom du skulle ta, men du valde rätt plutt =)
Så vacker han är!
Hade en jack russel förut vid namn Aramis.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Fattar inte att jag missat den här tråden. Han är ju sååå underbart söt. Älskar Berner sennens (utseendet då, eftersom jag aldrig träffat en irl :( ).. <3
Hoppsan vad tiden går!!
Lottisen, vi har lyckats.

hehehe säg vad vi inte lyckas med, vi slår snorisarna varenda gång 
å inget fattar de lalaaalaa *sjunger*

Nynnar med som om inget hänt 
Ja jag valde helt klart rätt, eller det var han som valde oss :). Ser så mycket fram emot alla år vi har framför oss, trots att jag säkert kommer slita mitt hår under hans tonårstrots *skratt*
Klart du valde rätt som fick den killen! Tänk vad livet vore tomt utan hund, även man kan önska dem dit pepparn växer ibland.
Ja usch, det vore inget liv alls. Nu har man ju att göra om dagarna :) Och alltid sällskap :)