Bild som gör dig glad
Gammal bild, men jag blir alltid glad när jag ser den ❤️
Ror runt i viken på landet för att vänja henne att åka sup-bräda, och Benji ville såklart hänga med 😍
Åh, vilken härlig bild! :) Jag förstår att den gör dig glad, vilka duktiga hundar du har.
sämst bild, men den här gör mig så sjukt glad… Bilden är tagen från övre hallen i huset jag snart flyttar till
Konstinstagram: @toxiccetacean
Peta inte på salamandern. Den sover.
#2 Haha ja, de är duktiga! Fast Benji simmar efter som en tok och klättrar upp om han inte får följa med 😂
#3 Härligt med egen gård, så roligt att få planera precis som en vill och gott om utrymme för alla Lycka till :)
Den här bilden på Skroffan gör mig alldeles varm i hjärtat. Hon är otrimmad men så GLAD! Det är så jag vill minnas henne - och som hon faktiskt nästan alltid var <3.
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
#4 Jag tycker det är otroligt att dom klarar av att hålla balansen på den smala brädan. Det måste vara bra träning.
#4 Jag tycker det är otroligt att dom klarar av att hålla balansen på den smala brädan. Det måste vara bra träning.
#4, Hehe, av oss tre här hemma så hade bara Charlie suttit kvar. Nikka hade hoppat i och simmat i stället och jag hade garanterat tappat balansen och plurrat (vilket hade fått Nikka att trilla i om hon mot förmodan hade suttit där). :-D
#7 #9 Den är faktiskt mycket stabilare än man tror. Jag kan lätt stå på den med 30 kilo Benji sittandes framför :P Men vi valde en väldigt stabil bräda just för att hundarna skulle kunna åka med.
#6 Härlig liten glad tjej :) Vissa bilder visar hundarnas personligheter på pricken, bilder som fångar dom individer dom är. Sådana bilder gör en alltid varm. #10 Kramiga kelgrisar ger så mycket, vilken sötnos hon är din lilla tjej :)
Vilken härlig tråd! Jag blir så glad av denna bilden, tagen på en av många dagsturer i somras, sådär när livet är som allra bäst.
Medarbetare på Supernatural och Hundparkour
@browniecolt på Instagram | http://browniecolt.blogspot.com/
Gletta i närheten av nån av mina kaniner jag haft får en ofta att le :) Hon tycker dem är sååå läskiga så hon vågar inte ens gå förbi blinda Kenzie när han sitter i dörröppningen.
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
Fjant är väl, som många kineser, en riktig clown… såklart tyckte ju han att ligga var bättre än att stå och vänta på att jag ska lyckas fota en bra bild.
Tycker han ser ut som en färgglad hyena på denna bild.
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu
Inte så bra kvalité, tyvärr, eftersom den är fotad med telefonen.
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
#1 tycker Tinja det är kul då?😊
Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography
Åh, den här tråden fick mig att kolla igenom en massa bilder från när Chester var liten - vilket fick mig att le och bli alldeles varm inombords. Den här bilden tagen med Snapchat är från när vi hämtade min lilla skrutt, en dag som i efterhand är den lyckligaste i mitt liv eftersom den här dagen gav mig en av de som gör mig allra lyckligast och som får mig att le och skratta dagligen. (Håller tummarna för att bilden kom med nu)
Med vänliga hälsningar, Apportbocken
Hoppas du får en härlig dag! 😃
Inte världens bästa bild precis men den är från en helt magisk natt i somras - midnattssol på Nordkapp med världens bästa Nikka <3.
Vad konstigt, undrar vad som hände med min bild (#23) kvalité än blev usel och bilden blev pytteliten.. Testar igen.
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
På den här bilden är hon 2,5 månad, det är hennes första sommar i vår lilla trädgård. Hon var så busig och gömde sig bland växterna, hoppade plötsligt fram, och hade den där busiga blicken. Vi kallar henne fortfarande Bus-Fia, trots att hon numera är 3,5 år och har lugnat sig en del. Men ibland kommer buset fram fortfarande.
.
Uppfödning dvärgvädur och velveteen lop:
www.alrunans.weebly.com/
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening
härliga bilder